|
Post by Joykuh on Apr 29, 2005 19:36:16 GMT 1
Ik heb hem net uitgekeken, en ik vind hem in 1 woord: FANTASTISCH!! Ik heb hem dan toch mùaar van Kiwicharmed gedownloaded, want dat torrentspy ding zei dat het nog 11 uur ging duren. ;D
|
|
|
Post by Mariet on Apr 29, 2005 20:36:16 GMT 1
Ik vond hem wel heel leuk, maar had er eigenlijk meer van verwacht ;D
|
|
|
Post by Paigethecutest on Apr 30, 2005 9:32:07 GMT 1
Ik vond het een heel leuke aflevering, ook met leuke quotes enzo. Iets van: Drake: "Their love is epic, like Romeo & Juliet, Antony & Cleopatra.....Brad & Jen."
Drake: "Don't scry for me Argentia."
En veel meer.
|
|
|
Post by Bernadet on Apr 30, 2005 18:32:29 GMT 1
Oehhh,, egt een heeeeeeeele leuke aflevering,, ;D Ik vond het egt leuk,, ;D
[/b]
|
|
|
Post by alpha on Apr 30, 2005 18:39:43 GMT 1
Een waardige 150ste ep
|
|
|
Post by Prince Charmed on Apr 30, 2005 20:56:58 GMT 1
Om heel eerlijk te zijn vond ik hem een beetje tegenvallen. Dan halen ze Cole terug voor zo'n speciale aflevering en dan geven ze hem zo'n miniscule rol, waarbij het enige dat hij doet een beetje lief praten is. Ik had er idd ook wel wat meer van verwacht... Wel leuk toen Cole Shakespeare ging quoten over Phoebe en dat Phoebe toen precies op die plek daar ging kijken... toch nog een beetje iets tussen Cole en Phoebe ^^ Verder vond ik eigenlijk alleen/vooral dat laatste stukje leuk, waar Leo eindelijk sterfelijk werd en waar Cole en Drake gingen praten... Dat vond ik wel lief ^^ Drake: I fell in love with her Cole: Ùnderstandably ^_^ Schattig die twee Dus niet erg boeiende aflevering maar natuurlijk geweldig om Cole terug te zien
|
|
|
Post by Liz on May 1, 2005 8:54:07 GMT 1
leuke aflevering ;D 1 van de leukste van dit seizoen ;D wel jammer dat Drake nu weg is, hij had altijd erg grappige quotes maar nu Leo geen whitelighter meer is, wie is dan nu de whitelighter van de charmedones?
|
|
|
Post by Bernadet on May 1, 2005 11:18:56 GMT 1
leuke aflevering ;D 1 van de leukste van dit seizoen ;D wel jammer dat Drake nu weg is, hij had altijd erg grappige quotes maar nu Leo geen whitelighter meer is, wie is dan nu de whitelighter van de charmedones? Ik zou het niet weten,, Misschien dat ze geen whitelighter meer krijgen maar dat Paige dat nu wordt,, dat ze een heks en een whitelighter is,, zoiets heb ik ook gelezen,, [/b]
|
|
|
Post by Prince Charmed on May 1, 2005 13:19:42 GMT 1
Maar Paige kan toch niet healen? Daar zat ik trouwens ook over na te denken, kon Chris eigenlijk healen? Hij werd dan wel whitelighter gemaakt van hun, maar ik heb hem eigenlijk nog nooit zien healen en dat is toch best wel belangrijk als je een whitelighter bent
|
|
|
Post by Joykuh on May 1, 2005 13:34:36 GMT 1
Maar Paige kan toch niet healen? Daar zat ik trouwens ook over na te denken, kon Chris eigenlijk healen? Hij werd dan wel whitelighter gemaakt van hun, maar ik heb hem eigenlijk nog nooit zien healen en dat is toch best wel belangrijk als je een whitelighter bent Nee, Chris kon niet healen... Had hij zelf nog gezegd. En Wyatt kan het al van kinds af aan, beetje raar...
|
|
|
Post by Bernadet on May 1, 2005 13:54:52 GMT 1
Maar Paige kan toch niet healen? Daar zat ik trouwens ook over na te denken, kon Chris eigenlijk healen? Hij werd dan wel whitelighter gemaakt van hun, maar ik heb hem eigenlijk nog nooit zien healen en dat is toch best wel belangrijk als je een whitelighter bent Jaa ik weet ut ook niet,, maar op www.thewb.com de dingen die ik gelezen had daaruit begreep ik dat Paige een soort van de nieuwe whithelighter werd,, kan natuurlijk ook zo zijn dat ik het helemaal verkeerd begrepen heb,,
[/b]
|
|
|
Post by Joykuh on May 1, 2005 14:43:51 GMT 1
Maare,... toen Chris werd geboren, was Leo toch een Elder... Zou Chris dan niet meer powers moeten hebben dan Wyatt?
|
|
|
Post by Paigethecutest on May 1, 2005 16:45:51 GMT 1
Nee, want Wyatt is een soort van uitverkorene. Een soort Anakin. (Ja, sorry, ik zit er weer helemaal in, 19 Mei, Star Wars 3)
|
|
|
Post by phoebefan on May 3, 2005 11:28:32 GMT 1
Om heel eerlijk te zijn vond ik hem een beetje tegenvallen. Dan halen ze Cole terug voor zo'n speciale aflevering en dan geven ze hem zo'n miniscule rol, waarbij het enige dat hij doet een beetje lief praten is. Ik had er idd ook wel wat meer van verwacht... Wel leuk toen Cole Shakespeare ging quoten over Phoebe en dat Phoebe toen precies op die plek daar ging kijken... toch nog een beetje iets tussen Cole en Phoebe ^^ Verder vond ik eigenlijk alleen/vooral dat laatste stukje leuk, waar Leo eindelijk sterfelijk werd en waar Cole en Drake gingen praten... Dat vond ik wel lief ^^ Drake: I fell in love with her Cole: Ùnderstandably ^_^ Schattig die twee Dus niet erg boeiende aflevering maar natuurlijk geweldig om Cole terug te zien Ja,ik vond dat Cole een betere rol had verdiend. Maar toen Charmed begon zag ik ineens iets van "Guest ...ofzoiets staan en toen stond er zo van Julian McMahon.Dus ik dacht meteen."Dit is The Seven Year Witch!". Maar ik had er ook eigenlijk meer van verwacht.En Drake leek net een tweede Cole.Soort van vervanger van Cole.Maarja,niemand kan Cole vervangen! Ik vond het wel jammer dat Phoebe Cole niet zag.Alleen toen ze keek naar de plek waar Cole stond maar toen zag ze hem niet. Maar eerlijk gezegd had ik toen Drake in Charmed kwam,een beetje de pest aan hem.Weet ook niet waarom.
|
|
Lysbert
Whitelighter
*What goes around, comes around*
|
Post by Lysbert on Aug 24, 2005 8:44:06 GMT 1
Vrijdag over een week (2 september) is deze aflevering weer te zien op Net 5! (Dan komt "Lost" trouwens ook weer >> voor de fans ;D) Ik had eerst begrepen dat ze alleen "Freaky Phoebe" en "Imaginary Friends" gingen herhalen, maar ze beginnen dus vanaf deze aflevering. Kunnen we Cole mooi nog een keertje zien langskomen Hopelijk komen naar deze herhalingen de nieuwe aflevering, want ik ben wel nieuwsgierig geworden naar "Death Becomes Them". Maar volgende week dus weer Charmed!!
|
|
|
Post by alpha on Aug 24, 2005 15:21:58 GMT 1
Super! (Y) Maark blijf veel van de herhalingen van de oude seizoenen ook erg luk vinden.
|
|
|
Post by Paigethecutest on Aug 24, 2005 15:23:02 GMT 1
Wel goed, want deze aflevering was erg leuk, en Freaky Phoebe heb ik gemist.
|
|