|
|
Post by Prince Charmed on Dec 18, 2004 15:23:34 GMT 1
Ik vond de special effects wel goed, vooral omdat ze ook niet zo lang in beeld bleven, die 'wolven'. Het leek namelijk inderdaad wel een beetje nep, en als ze het gewoon snel laten zien, zie je er ook minder van.
Ik vind de special effects bij Charmed sowieso al heel goed, (Al die fireballen en vanquishingen ), maar op zich is deze wat minder, de wolven waren, naarmate ze meer in beeld kwamen, best wel nep.. Deze special effect hoeven ze van mij niet vaak meer te gebruiken..het maakt de serie meer 'gemaakt', terwijl de rest van de special effecten allemaal heel echt overkomen.
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 18, 2004 15:25:37 GMT 1
Ik vond dat echt vet tegen vallen..! Ze laten altijd alles zo echt lijken in de serie en dan doen ze van die stomme computer wolven, ik vind dat had ook anders gekund..!
Ik vind dat ze deze special effecten niet vaker zouden moeten gebruiken..! De serie gaat hier niet op vooruit hoor..!
|
|
|
Post by Liz on Dec 19, 2004 14:51:31 GMT 1
srry hoor...maar deze special effects waren echt de slechtste die ik ooit heb gezien je zou toch verwachten dat ze nu met de telkens opnieuw verbeterende computerdingen wel iets betere wolfjes kunnen maken...toch? dus zoiets moeten ze niet veel vaker doen... is een beetje nep...
maar kleine dingetjes zoals t orben enzo, dat gaat er wel steeds beter uitzien en t lijkt me ook nie dat ze dat weg kunnen laten
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 19, 2004 15:28:50 GMT 1
srry hoor...maar deze special effects waren echt de slechtste die ik ooit heb gezien je zou toch verwachten dat ze nu met de telkens opnieuw verbeterende computerdingen wel iets betere wolfjes kunnen maken...toch? dus zoiets moeten ze niet veel vaker doen... is een beetje nep...
maar kleine dingetjes zoals t orben enzo, dat gaat er wel steeds beter uitzien en t lijkt me ook nie dat ze dat weg kunnen laten Jaa ik vond het ook beroerde special effects..!
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 21, 2004 17:46:38 GMT 1
jaaik ook ze waren niet heel goed nee Jaa ik vond het ook beroerde special effects..!
|
|
|
Post by Liz on Dec 21, 2004 17:47:46 GMT 1
het is dus te hopen dat ze dit nie nog een keer zo doen
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 21, 2004 17:48:23 GMT 1
nee hahah maar we zien wel he.. het is dus te hopen dat ze dit nie nog een keer zo doen
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 21, 2004 18:10:32 GMT 1
het is dus te hopen dat ze dit nie nog een keer zo doen Neej dat hoop ik ook niet..!
|
|
|
Post by maja on Dec 23, 2004 14:45:50 GMT 1
Ik vond het ook niet goed. Het leek best nep.
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 23, 2004 18:13:49 GMT 1
Ik vond het ook niet goed. Het leek best nep. Egt wel de meeste "demons" enzow lijken altijd heel echt en die worden dan ook wel weer gespeeld door mensen maar ik vond dit echt te nep..!
|
|
|
Post by Paigethecutest on Dec 27, 2004 19:24:57 GMT 1
Jammer geoeg heben jullie gelijk, kijk wat je tegenwoordig met special effects allemaal doen kunt
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 27, 2004 19:31:21 GMT 1
jaa maar wat kunnen wij er aan doen.. Jammer geoeg heben jullie gelijk, kijk wat je tegenwoordig met special effects allemaal doen kunt
|
|
|
Post by Paigethecutest on Dec 27, 2004 19:45:40 GMT 1
niets
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 27, 2004 21:46:07 GMT 1
|
|
|
Post by Kelly on Dec 29, 2004 20:24:24 GMT 1
Ik vond dat echt vet tegen vallen..! Ze laten altijd alles zo echt lijken in de serie en dan doen ze van die stomme computer wolven, ik vind dat had ook anders gekund..!
Ik vind dat ze deze special effecten niet vaker zouden moeten gebruiken..! De serie gaat hier niet op vooruit hoor..! Jah..!
|
|
|
Post by Kelly on Dec 29, 2004 20:25:07 GMT 1
maar kleine dingetjes zoals t orben enzo, dat gaat er wel steeds beter uitzien en t lijkt me ook nie dat ze dat weg kunnen laten Egt wel..!
|
|
|
Post by miesje on Jan 5, 2005 22:49:06 GMT 1
Inderdaad echt te jammer ja, de rest ziet er normaal wel echt uit, maar dit was echt niet goed! ;D
|
|
|
Post by halliwellsister on Jan 16, 2005 9:42:17 GMT 1
ik vond het ook egt niet mooi en ik vond het ook geen leuke aflevering.....
|
|
|
Post by Liz on Jan 16, 2005 11:59:23 GMT 1
ik vond het ook egt niet mooi en ik vond het ook geen leuke aflevering..... nee ik ook niet...vond het een beetje vaag er zijn idd veel leukere afleveringen geweest
|
|