|
Post by Charmedxgirl on Mar 31, 2006 15:04:57 GMT 1
Prince Charmed je zal wel boos zijn maar ik wil Prue liever terug !!
|
|
|
Post by Prince Charmed on Mar 31, 2006 15:15:05 GMT 1
Prince Charmed je zal wel boos zijn maar ik wil Prue liever terug !! Haha, natuurlijk ben ik niet boos Er is alleen geen mogelijkheid dat Shannen terug zou komen (de kans is dan vele malen groter dat Julian terug zou komen (A) ) en zelf heb ik Prue nooit echt gemogen, het was echt goed dat Paige erbij kwam. Maar apart van het feit dat de actrice die Prue speelt een uhhh niet zo'n aardig persoon is, zou het voor het verhaal inderdaad wel leuk zijn, dat Prue nog even in beeld kwam. Maar helaas, Shannen staat zelfs flashbacks niet toe.
|
|
|
Post by Prince Charmed on Apr 12, 2006 16:06:51 GMT 1
*Emotioneel moment* Vandaag hebben ze de allerlaatste scenes gefilmd van Charmed. Alles ligt nu dus vast, en niets zal meer veranderen. En de acteurs/actrices zijn helemaal vrij van Charmed. Best vreemd eigenlijk, na 8 hele jaren.
Voor mijn hoop: Julians film 'Premonition' stopte 3 dagen geleden met filmen. Dus er is kans dat hij toch nog naar de set is gekomen (A)
|
|
|
Post by Paigethecutest on May 22, 2006 18:13:23 GMT 1
Gisteren is de allerlaatste aflevering van Charmed uitgezonden in de VS.....
|
|
|
Post by Prince Charmed on May 24, 2006 16:16:39 GMT 1
Ja.. ik heb hem nog niet gezien, en ga hem ook niet downloaden, omdat het erg anders eindigt dat ik zou willen Ik ben echt heel erg, maar ze hadden er echt zo'n beter einde aan vast kunnen knopen. Maar ik wacht wel tot hij hier op tv komt Eigenlijk wel raar, dat er nu gewoon nooit meer een nieuwe Charmed zal komen. Nooit meer hoop op nieuwe ontwikkelingen en we blijven maar zitten met dat einde..
|
|
Safira
Whitelighter
Charmed Forever
|
Post by Safira on May 25, 2006 12:07:08 GMT 1
Ik heb 'm gezien, vind het best wel een mooi einde, ik zal charmed wel gaan missen
|
|