|
Post by Paigethecutest on May 24, 2005 15:39:08 GMT 1
Is The Haunting niet met Liam Neeson?
|
|
|
Post by phoebefan on May 24, 2005 15:41:04 GMT 1
Is The Haunting niet met Liam Neeson? Ja,
|
|
|
Post by Kelly on May 24, 2005 16:42:51 GMT 1
The Others is een erg goede film vind ik, met erg onverwachts plot. CCOol.. jaa.!!
|
|
|
Post by phoebefan on May 24, 2005 19:08:07 GMT 1
The Others is een erg goede film vind ik, met erg onverwachts plot. Niet gezien.
|
|
|
Post by funnyphoebe on May 25, 2005 13:23:51 GMT 1
dat is tog met nicole kidman, en dan komen ze erachter dat ze zelf geesten zijn in dat huis? en dat die anderen mensen de normale zijn? The Others is een erg goede film vind ik, met erg onverwachts plot.
|
|
|
Post by Paigethecutest on May 25, 2005 17:50:51 GMT 1
Of het met Nicole Kidman is weet ik niet, maar je beschrijving klopt wel.
|
|
|
Post by Mariet on May 25, 2005 19:50:38 GMT 1
The Others is inderaad een goede film! had nooit verwacht dat die mensen geesten waren..
|
|
|
Post by funnyphoebe on May 25, 2005 20:25:08 GMT 1
neej ik eigelijk ook niej... maar verklaart wel wrom die kinderen allergisch voor licht waren, maar dat van diej huishoudsters snapte ik niej zo.. The Others is inderaad een goede film! had nooit verwacht dat die mensen geesten waren..
|
|
|
Post by Mariet on May 25, 2005 20:58:56 GMT 1
neej ik eigelijk ook niej... maar verklaart wel wrom die kinderen allergisch voor licht waren, maar dat van diej huishoudsters snapte ik niej zo.. Ik snapte hem ook pas toen ik hem voor de 2e keer keek...
|
|
|
Post by funnyphoebe on May 26, 2005 13:24:58 GMT 1
hoezit het dan met die huishouders.. zijn die ook geesten, die vroeger daar woonden ofsow ? Ik snapte hem ook pas toen ik hem voor de 2e keer keek...
|
|
|
Post by piperfananne on May 26, 2005 15:18:31 GMT 1
Jaaa, horror films zijn heel leuk, mijn favoriete The others vind ik zelf eigenlijk niet heel veel aan, is wel met Nicole Kidman ja.. The texas Chainsaw massacre vond ik wel erggg gaaf!! ja chucky is ook erg gaaf... binnekort chucky 2 the ring is eigenlijk ook niet zo heel eng.. maar heb deel 2 nog niet gezien, is die leuk?? the grudge is ook wel een goeie, maar niet zo'n heel goed verhaal ofzo... en kennen jullie 'Madhouse'?? van die moest ik wel ff slikken joh.. pff haha maja ik heb nog wel heel veel andere enge gezien...
|
|
|
Post by piperfananne on May 26, 2005 15:19:52 GMT 1
The Shinning is egt heeeeeeeeel erg eng.. vind ik Die ken ik niet Waar gaat hij over?? is die beetje leuk/eng? aanradertje?
|
|
|
Post by Liz on May 26, 2005 17:59:45 GMT 1
Die ken ik niet Waar gaat hij over?? is die beetje leuk/eng? aanradertje? 't is met 1 n...dus the shining maar het gaat dacht ik over een gezin (vader, moeder, zoontje) die een hotel moeten 'bewaken' in de tijd dat er geen toeristen komen... naja, die kerel draait door...en dat is nogal freaky
|
|
|
Post by funnyphoebe on May 26, 2005 18:44:10 GMT 1
the grudge hep ik ook gesien maar die is niej sow eng, maar wel een aantal spanningsmomenten zoals op dat kantoor in die gang haha the ring is wel eng howr als je het een beetje snapt als je namelijk die film aan een ander laat zien voor de zevende dag ga je niet dood. De 2e is wel minder eng, dan gaat samara in dat zoontje, ''I want my mommy'' naja dan wil ze dus een moeder krijgen.. en de enige manier om dat kreng weg te krijgen is haar eigen zoontje vermoorden... maar loopt wel wir soort van open einde af zijn chuckkie en madhouse leuk? waar gaat die madhouse dan over? Jaaa, horror films zijn heel leuk, mijn favoriete The others vind ik zelf eigenlijk niet heel veel aan, is wel met Nicole Kidman ja.. The texas Chainsaw massacre vond ik wel erggg gaaf!! ja chucky is ook erg gaaf... binnekort chucky 2 the ring is eigenlijk ook niet zo heel eng.. maar heb deel 2 nog niet gezien, is die leuk?? the grudge is ook wel een goeie, maar niet zo'n heel goed verhaal ofzo... en kennen jullie 'Madhouse'?? van die moest ik wel ff slikken joh.. pff haha maja ik heb nog wel heel veel andere enge gezien...
|
|
|
Post by piperfananne on May 27, 2005 14:35:37 GMT 1
the grudge hep ik ook gesien maar die is niej sow eng, maar wel een aantal spanningsmomenten zoals op dat kantoor in die gang haha the ring is wel eng howr als je het een beetje snapt als je namelijk die film aan een ander laat zien voor de zevende dag ga je niet dood. De 2e is wel minder eng, dan gaat samara in dat zoontje, ''I want my mommy'' naja dan wil ze dus een moeder krijgen.. en de enige manier om dat kreng weg te krijgen is haar eigen zoontje vermoorden... maar loopt wel wir soort van open einde af zijn chuckkie en madhouse leuk? waar gaat die madhouse dan over? ja ok, da's waar... chuckie is wel grappig ofzo, dat is een pop die tot leven komt ofzo.. is alweer beetje lang geleden dat ik hem zag, maar nu is deel 2 op dvd dus die ga ik ff kyken 'Madouse' gaat over een psychiatische kliniek, waar een man gaat werken, en dan gebeurt er wat in die kliniek, en dan worden er stuk of drie patienten/werkers vermoord en dan gaan ze uitzoeken wie of wat dat dus doet, en het is iets met een geest ofzo... maja kent hier iemand 'Naked weapon' Dat is niet echt een horrorfilm, meer een thriller/actie maar die is echt heel mooi, gaat over een kamp waar meisjes op worden geleidt tot seriemoordenaars, bij die opleiding moeten ze opdrukken in het water en drie seconden onder water blijven enzo, of de laatste opdracht was dat ze in een kooi moesten en dan moesten die meiden een bordje met een nummer trekken en als je dan een was moest je tegen 2 in die kooi vechten (elkaar afmaken dus) en als 1 dan won tegen 3 en 4 enz. en dan blijven er tenslotte 3 over en dan zie je hoe ze opdrachten krijgen enz. echt heel mooi, maar ze worden ook verkracht enzo keiweard
|
|
|
Post by phoebefan on May 27, 2005 21:05:56 GMT 1
Ik had er nog 1 gezien,alleen weet niet hoe het heet.Het ging over een man en een vrouw die zo bij een gekke familie zaten en ja het was best wel eng.
|
|
|
Post by funnyphoebe on May 29, 2005 13:45:34 GMT 1
we hebben gister seed of chucky gekeken(deel3, hep 1 en 2 niej eens gesien ) was heel grappig dat ze een zoon kregen die eerst chitface heette en ze waren familie omdat op hun arm alledrie ''made in japan stond'' naja was eerder grappig dan eng, gwoon omdat het zoooo nep was ... verder the ring two:) en cabin fever, en die was heeeel ranzig, over een lichamelijke ziekte met bloed en dat je bloed proeste en je vel er half afviel en je dood ging.. als je besmet was met het water uit dat bos naja en verder was heel geselig
|
|
|
Post by Kelly on May 29, 2005 13:48:13 GMT 1
we hebben gister seed of chucky gekeken(deel3, hep 1 en 2 niej eens gesien ) was heel grappig dat ze een zoon kregen die eerst chitface heette en ze waren familie omdat op hun arm alledrie ''made in japan stond'' naja was eerder grappig dan eng, gwoon omdat het zoooo nep was ... verder the ring two:) en cabin fever, en die was heeeel ranzig, over een lichamelijke ziekte met bloed en dat je bloed proeste en je vel er half afviel en je dood ging.. als je besmet was met het water uit dat bos naja en verder was heel geselig Leuk jaa;)
|
|
|
Post by funnyphoebe on May 29, 2005 17:43:43 GMT 1
jep, haha
|
|
|
Post by piperfananne on Jun 6, 2005 14:30:13 GMT 1
Ja, ik heb vrijdag ook Chucky gekeken, goh wat een domme film alles nep en keiflauwe humor ma heb wel gelachen ofzo.. heeft iemand nog een paar aanradertjes voor een goeie horror/thriller ofzo??
|
|