Safira
Whitelighter
Charmed Forever
|
Post by Safira on May 19, 2005 21:32:11 GMT 1
Hoiiii Ik vroeg me eens af gaan jullie wel eens naar concerten toe? zo ja van wie? En van welke artiest zou je er wel eens een concert van willen mee maken? Ik ben naar concerten geweest van: 3 x BSB 2 X Vrienden van Amster Live 2 x Marco Borsato, waarvan de laatste afgelopen zaterdag in het sportpaleis in Belgie ;D Ik zou zelf ook naar concerten willen gaan van Blof - Kane - Bon Jovi - Enya (deze zal volgens mij nooit gebeuren)
|
|
|
Post by Liz on May 20, 2005 13:50:57 GMT 1
3x Di-rect meer nog niet
maar ik wil wel nog heel graag een keer naar een concert van Within Temptation en LowLands lijkt me ook heel gaaf (maar dat is niet echt een concert he festival dan, ook goed? )
|
|
Paige
Whitelighter
Sage so Fair from far and wide ,take my troubles and cast them aside.....
|
Post by Paige on May 20, 2005 13:52:21 GMT 1
ik 1x naar Britney Spears ( 4 jaar geleden) en wat kleine concertjes... Blof komt trouwens binnenkort bij ons in de buurt...in een dorpje Spijk..
|
|
|
Post by Bernadet on May 21, 2005 9:24:48 GMT 1
Ben nog nooit naar een concert geweest..
|
|
|
Post by phoebefan on May 21, 2005 10:42:22 GMT 1
Ik ben wel een paar keer gegaan.Maar naar wie? Maar ik wil dolgraag naar Mariah Carey!
|
|
|
Post by Paigethecutest on May 21, 2005 16:30:02 GMT 1
Ik ook nog nooit, ik zou wel eens naar Phil Collins willen, maar ja, dei gaat stoppen. Hij is doof aan één oor geloof ik.
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on May 23, 2005 17:04:23 GMT 1
Ik hoe niet van dat nep rock en ook niet van dat heilige muziek k hou meer van R&B en zo..
|
|
|
Post by Liz on May 26, 2005 18:13:45 GMT 1
Ik hoe niet van dat nep rock en ook niet van dat heilige muziek k hou meer van R&B en zo.. Heilige muziek? nep-rock? eh...volgens mij staat hier niet zoiets tussen hoor
maar R&B...naar welk concert wil jij dan graag? of maakt dat nie veel uit, als t maar R&B is...
|
|
|
Post by piperfananne on May 27, 2005 14:59:18 GMT 1
Ik ben zelf ook nog nooit naar een concert geweest, 4 jaar geleden trad britney spears in het gelredome op, waar ik dicht bij woon, maar toen waren de kaartjes uitverkocht had er wel graag heen gewild. ik zou graag naar de TMF awards gaan, of Usher gewoon iemand die er een hele show van maakt.
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on May 28, 2005 9:25:10 GMT 1
ik weet niet hoe dat heet maar de beste ?rock? ofzo vind ik dan Direct,, daar was ik eerst fan van:P nou ik vind Destiny's child heel leuk,, ik zou ook bijna naar rotterdam gaan deze maand maar k kon niet Heilige muziek? nep-rock? eh...volgens mij staat hier niet zoiets tussen hoor
maar R&B...naar welk concert wil jij dan graag? of maakt dat nie veel uit, als t maar R&B is...
|
|
|
Post by phoebefan on May 28, 2005 10:51:00 GMT 1
ik weet niet hoe dat heet maar de beste ?rock? ofzo vind ik dan Direct,, daar was ik eerst fan van:P nou ik vind Destiny's child heel leuk,, ik zou ook bijna naar rotterdam gaan deze maand maar k kon niet Ik zou ook naar DC gaan.Maar de kaartjes waren echt snel uitverkocht.
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on May 29, 2005 10:34:19 GMT 1
jaa echt he..?vet snel:( Ik zou ook naar DC gaan.Maar de kaartjes waren echt snel uitverkocht.
|
|
|
Post by Kelly on May 29, 2005 10:34:56 GMT 1
Jaa kj.. maar dat kun je wel bedenken.. haha.. dc.. is vet leuk..
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on May 29, 2005 10:36:05 GMT 1
Jaa kj.. maar dat kun je wel bedenken.. haha.. dc.. is vet leuk.. Jaa echt wel!! ook leuk dat ze weer bij elkaar zijnn
|
|
|
Post by Kelly on May 29, 2005 10:37:26 GMT 1
Jaa echt wel!! ook leuk dat ze weer bij elkaar zijnn jaaa vind k ook..! maar eingelijk zijn ze nooit uitelkaar geweest..!! Hahah
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on May 29, 2005 10:41:29 GMT 1
nee dat niet maar hele lange tijd zijn er geen liedjes geweest! jaaa vind k ook..! maar eingelijk zijn ze nooit uitelkaar geweest..!! Hahah
|
|
|
Post by Kelly on May 29, 2005 10:42:39 GMT 1
nee dat niet maar hele lange tijd zijn er geen liedjes geweest! Ja ze zijn ong 1 jaar.. ff gestopt om solo te gaan en michelle heeft dat niet gedaan maar KElly en Beyonce wel.. en nu zijn ze gewoon weer bij elkaaar en gaan ze weer doOr met liedjes maken
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on May 29, 2005 10:46:52 GMT 1
jaa gelukkig wel;) Ja ze zijn ong 1 jaar.. ff gestopt om solo te gaan en michelle heeft dat niet gedaan maar KElly en Beyonce wel.. en nu zijn ze gewoon weer bij elkaaar en gaan ze weer doOr met liedjes maken
|
|
|
Post by Kelly on May 29, 2005 10:48:00 GMT 1
hahha zou jij naar de DC willen gaan dan..??
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on May 29, 2005 10:49:18 GMT 1
hahha zou jij naar de DC willen gaan dan..?? JAAA echt wel!!!!!!!!!!
|
|