Safira
Whitelighter
Charmed Forever
|
Post by Safira on Apr 7, 2005 17:44:49 GMT 1
Dat is toch niet normaal meer , mensen kunnen tegenwoordig ook niet meer normaal doen, en dat schelden
|
|
|
Post by Joykuh on Apr 7, 2005 18:14:51 GMT 1
O my God... Dat er nog mensen bestaan die zo onbeschoft kunnen zijn,... Al was het geen waar (Ik ben wel zeker dat het wél waar is) , ik zou toch niet zo rot doen hoor...
Ik kan er gewoon niet uit waarom ze verder blijft reageren,... Als ze al ziet dat zo'n gedrag niet aanvaard word blijf je toch het beste weg, of je zou je nog kunnen verontschuldigen, maar nee hoor... gewoon zo onbeschoft blijven verder doen. En dat schelden,... ze zou ook gewoon normaal kunnen zeggen dat ze het niet gelooft...
Sorry, dit moest er ff uit.
|
|
|
Post by Paigethecutest on Apr 7, 2005 18:35:09 GMT 1
Ik vind dat iedereen recht heeft om zijn mening te uiten, maar...
Ook ben ik nu serieus van mening dat die melda (ja, expres geen hoofletter) gebanned moet worden, moeten we dit aan Lysbert vragen of niet? Wat vinden jullie?
|
|
|
Post by Paigethecutest on Apr 7, 2005 19:32:31 GMT 1
Nu wil ik niet vervelend zijn, maar je schrijft wel vaak wat er mis is in je leven, vader weg, vriendin overleden, zelf kanker gehad, zusje overleden. Ik begrijp best dat het voor sommigen dan een beetje ongeloofwaardig wordt. Nogmaals, ik wil je niet beledigen of vervelend doen, maar toch, het valt me op. Ik kan verder alleen maar zeggen dat ik blij ben dat mij dit soort dingen niet overkomt. Voor de toekomst hoop ik dat dat zo blijft, maar je weet het niet...
|
|
|
Post by Paigethecutest on Apr 7, 2005 19:36:48 GMT 1
Ik ben bezig met een bericht naar Lysbert.
|
|
|
Post by Liz on Apr 8, 2005 15:45:14 GMT 1
zou t nut hebben om haar weg te werken onder die naam? ik bedoel...ze kan zo weer opnieuw inloggen (of gwoon als guest reageren) en meer van dat soort belachelijke uitspraken doen...toch? maar als het zou werken ben ik er ook voor
edit: ow...k lees net dat je dus niet meer als guest kunt reageren goeie regel btw... Nu wil ik niet vervelend zijn, maar je schrijft wel vaak wat er mis is in je leven, vader weg, vriendin overleden, zelf kanker gehad, zusje overleden. Ik begrijp best dat het voor sommigen dan een beetje ongeloofwaardig wordt. Nogmaals, ik wil je niet beledigen of vervelend doen, maar toch, het valt me op. Ik kan verder alleen maar zeggen dat ik blij ben dat mij dit soort dingen niet overkomt. Voor de toekomst hoop ik dat dat zo blijft, maar je weet het niet... eh...over wie gaat t hier eigenlijk? keb 't id dat ik iets gemist heb ofzo
|
|
Safira
Whitelighter
Charmed Forever
|
Post by Safira on Apr 8, 2005 16:21:28 GMT 1
Het eerste berichtje is verwijderd
|
|
Lysbert
Whitelighter
*What goes around, comes around*
|
Post by Lysbert on Apr 8, 2005 16:27:12 GMT 1
Hee mensen! Ik dacht al dat er iets miste aan deze topic.. Hoe kan het eerste bericht nou verwijderd zijn? Voor zover ik weet ben ik de enige die dat kan doen en ik heb het niet gedaan :s Wat stond er in het eerste bericht?
Naar aanleiding van het bericht van Paigethecutest heb ik een e-mailtje gestuurd naar charmed159 in de hoop om dit allemaal een beetje goed op te lossen als dit mogelijk is. Hopelijk is dat zeer binnenkort.
Groetjes van Lysbert
|
|
|
Post by Liz on Apr 10, 2005 10:58:18 GMT 1
Het eerste berichtje is verwijderd wat stond er dan? ik vond het al wel een erg vreemd begin voor een topic
|
|
Safira
Whitelighter
Charmed Forever
|
Post by Safira on Apr 10, 2005 19:19:26 GMT 1
Mariet had weer een berichtje gekregen van dat meisje dat niet helemaal spoort, ze had het berichtje hier neer gezet... wat er precies in stond ga ik niet herhalen was te erg voor woorden
|
|
|
Post by Mariet on Apr 11, 2005 7:29:48 GMT 1
jij bent een kut kanke vie ze tering hoer jij moet oprotten met die vieze smoesjes van jou ja hoor een vriendin van jou dood ahhahaha wat grapig ik kan ook zo zeggen dat mijn vriendin is dood gegaan en als jij mij was dan zou jij dit ook doen dus kijk naar je zelf en waarom moet ik hier niet meer komen ?? ik ben je bith niet hahahahhah xxxMelda die gelijk heeftxxx ----- Dit stond er Lysbert had haar een mailtje gestuurd, dat ze als ze geen excuses zou aanbieden ze verwijdert zou worden. Ik moest haar mailen zodra ik wat van Charmed159 had gehoord. Ik kreeg gisteren een mailtje van haar met: hahahahhahaha ga kiijken naar je eigen graf kanke tering kut vieze hoer wat doe jij nog hier je zou toch oprotten hahaha --------- Niet echt excuses nee...
|
|
|
Post by Liz on Apr 11, 2005 14:37:09 GMT 1
:owow...dat is idd echt te erg gewoon...
|
|
|
Post by phoebefan on Apr 11, 2005 15:19:36 GMT 1
Dat is echt erg!!! ze spoort echt niet!!! En nog met die scheldwoorden!!
|
|
|
Post by Paigethecutest on Apr 11, 2005 18:58:28 GMT 1
Ze zouden het internet moeten verbieden in inrichtingen voor geestelijk-minder-functionele-mensen.
|
|
|
Post by Liz on Apr 11, 2005 19:23:05 GMT 1
Ze zouden het internet moeten verbieden in inrichtingen voor geestelijk-minder-functionele-mensen.
|
|
|
Post by Paigethecutest on Apr 11, 2005 20:04:50 GMT 1
Zo grappig is 'ie nou ook weer niet.
|
|
|
Post by Liz on Apr 11, 2005 20:10:43 GMT 1
kverkeer in een hele melige bui srry...
|
|
|
Post by Paigethecutest on Apr 11, 2005 20:43:23 GMT 1
kverkeer in een hele melige bui srry... Geeft niet.
|
|
|
Post by phoebefan on Apr 13, 2005 13:49:34 GMT 1
Gelukkig is ze nu toch gebanned ofzo??
|
|
|
Post by Mariet on Apr 13, 2005 14:48:14 GMT 1
Ik dacht het wel ja..
|
|