|
Post by Liz on May 31, 2005 10:35:54 GMT 1
vraagje: wie is die Pim? komt me nie bekend voor nl
|
|
|
Post by Joykuh on May 31, 2005 17:53:39 GMT 1
vraagje: wie is die Pim? komt me nie bekend voor nl Verbaast me niks dat je hem niet kent Pim is mijn favoriet uit 'Star Academy'. En dat is een Belgisch programma Hij is de allerpopulairste, naja... Dat bewees hij toch zondag door de andere favoriet uit te schakelen. Het is zo'n schatje ;D
|
|
|
Post by phoebefan on May 31, 2005 18:51:50 GMT 1
Verbaast me niks dat je hem niet kent Pim is mijn favoriet uit 'Star Academy'. En dat is een Belgisch programma Hij is de allerpopulairste, naja... Dat bewees hij toch zondag door de andere favoriet uit te schakelen. Het is zo'n schatje ;D Haha
|
|
|
Post by Liz on May 31, 2005 18:52:11 GMT 1
aaah ok en StarAcademy is een soort van idols? of meer een 'be a moviestar'?
|
|
|
Post by Joykuh on May 31, 2005 20:13:14 GMT 1
aaah ok en StarAcademy is een soort van idols? of meer een 'be a moviestar'? Ik denk meer een mix van Idool (Hier is het Idool, en niet Idols ) en Big Brother. De studenten worden ook 24u op 24 uur gevolgd, maar ze worden ook 'echt' opgeleid. Ze krijgen proffessionele zangles, fitness, dramales (Soort acteerles), dansles, Logopedie, etc... En elke zondag is eer een liveshow waar ze de liedjes die ze heel de week ingestudeerd hebben, met choreografie ,en weet ik veel wat nog, moeten brengen voor heel Vlaanderen op tv. En vroeger moesten de jury 4 gebuisden kiezen, maar nu kiezen ze 3 geslaagden (omdat de groep kleiner wordt) en dan mogen die 3 ook iemand kiezen die geslaagd is, en dan de leraars zelf ook nog iemand. Dan heb je uiteindelijk nog 2 die overblijven. En van die 2 moeten de kijkers beslissen wie blijft. En zondag stonden de 2 favorieten tegenover elkaar, en nu ben ik er bijna zeker van dat Pim gaat winnen. Want als hij populairder is dan de andere favoriet, is hij niet te kloppen, denk ik Zooo... volgen jullie wel? Want als ik iets wil uitleggen, doe ik het nogal ingewikkeld ;D En 'Be a Moviestar' ken ik niet...
|
|
|
Post by Paigethecutest on May 31, 2005 20:35:02 GMT 1
En 'Be a Moviestar' ken ik niet... Dat is geloof ik een soort Idols/Idool, maar dan met film.
|
|
|
Post by Joykuh on Jun 1, 2005 21:24:50 GMT 1
|
|
|
Post by Joykuh on Jun 3, 2005 21:11:50 GMT 1
|
|
|
Post by Liz on Jun 4, 2005 12:03:02 GMT 1
oeh, Orlando ;D nice de rest is ook leuk hoor (btw, bij dat plaatje van Ashlee staat 'off'...dat moet denk ik met 1 f... of je moet 'uit' bedoelen )
|
|
|
Post by Joykuh on Jun 4, 2005 17:49:26 GMT 1
oeh, Orlando ;D nice de rest is ook leuk hoor (btw, bij dat plaatje van Ashlee staat 'off'...dat moet denk ik met 1 f... of je moet 'uit' bedoelen )
Typfoutje... Goed dat je het opmerkt En nog een Rose Colorize:
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Jun 5, 2005 10:37:22 GMT 1
OH mooie Hoor;) oeh, Orlando ;D nice de rest is ook leuk hoor (btw, bij dat plaatje van Ashlee staat 'off'...dat moet denk ik met 1 f... of je moet 'uit' bedoelen )
Typfoutje... Goed dat je het opmerkt En nog een Rose Colorize:
|
|
|
Post by Kelly on Jun 5, 2005 10:58:52 GMT 1
OH mooie Hoor;) Typfoutje... Goed dat je het opmerkt En nog een Rose Colorize: jaa leuk k ga Ook 1 maken...
|
|
|
Post by Paigethecutest on Jun 6, 2005 17:42:42 GMT 1
Ik heb zelf ook maar eens een poging gewaagd: Ik vind 'm best wel aardig, voor een eerste keer.
|
|
|
Post by Joykuh on Jun 6, 2005 18:11:44 GMT 1
Ik heb zelf ook maar eens een poging gewaagd: Ik vind 'm best wel aardig, voor een eerste keer. Best wel aardig voor een eerste keer Maar hier zijn wat tips: -Voeg er een randje aan toe, dat maakt het altijd af. -De tekst is goed, maar het lijkt een beetje saai als je het zo allemaal naast elkaar plaatst.. Probeer de tekst een beetje te verspreiden. En mooie lettertypes kan je downloaden op www.dafont.com-Eeehm... De foto's zijn niet zo passend. Bij de foto linksboven zie je de randen een beetje en de andere is te wazig, probeer die eerst een beetje scherper te maken voor je gaat blenden. Ik zeg niet dat het niet goed is, integendeel, veel beter dan mijn eerste Ik heb deze tips ook gekregen in het begin... Hopelijk heb je er iets aan
|
|
|
Post by Paigethecutest on Jun 6, 2005 18:34:27 GMT 1
Ik had deze nog even gemaakt. Voor ik je aanwijzingen las, daarom zijn ze niet echt uigewerkt. Ik vind deze wel beter dan de vorige. Let me know what you think.
|
|
|
Post by Joykuh on Jun 6, 2005 20:21:08 GMT 1
Blijven oefenen! Kijk van waar ik kom Heb trouwens nog een colorize:
|
|
|
Post by funnyphoebe on Jun 7, 2005 11:18:35 GMT 1
ik vin dat groene op de 8ergrond persoonlijk niet sow mooi.. maar verder nice pics
|
|
|
Post by Joykuh on Jun 9, 2005 21:25:03 GMT 1
ik vin dat groene op de 8ergrond persoonlijk niet sow mooi.. maar verder nice pics Ik vind het ook nie zoow mooi, maar omdat ik de gausiaanse vervaging heb toegepast is de achtergrond echt gaan opvallen. Wat eerst niet zo was. Maar goed,... Voor degene die het willen weten, op mijn hulpsite staat een nieuwe tutorial over het colorizen
|
|
|
Post by Joykuh on Jun 10, 2005 20:49:19 GMT 1
|
|
|
Post by Joykuh on Jun 11, 2005 22:24:56 GMT 1
|
|