|
Post by PhoebeTheBest on Dec 14, 2004 16:21:59 GMT 1
maar ja dan ben je ook weer zo sterk dat het ze misschien niet eens zal lukke.. Dat is ook wel weer zo..!
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 18, 2004 13:38:55 GMT 1
maar ja dan ben je ook weer zo sterk dat het ze misschien niet eens zal lukke.. Haha dat is ook wel weer zo..!
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 18, 2004 14:00:25 GMT 1
vet gelul over een heks..hahahaha Haha dat is ook wel weer zo..!
|
|
|
Post by Prince Charmed on Dec 18, 2004 15:26:23 GMT 1
Ik heb gestemd op Whitelighter, dat lijkt me het leukst, vooral door het orben en het healen. Daarmee kan je echt mensen helpen Een heks als Paige zou natuurlijk ook leuk zijn.. half heks/half whitelighter, maar als ik moest kiezen, toch echt wel Whitelighter
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 18, 2004 15:27:03 GMT 1
Ik heb gestemd op Whitelighter, dat lijkt me het leukst, vooral door het orben en het healen. Daarmee kan je echt mensen helpen Een heks als Paige zou natuurlijk ook leuk zijn.. half heks/half whitelighter, maar als ik moest kiezen, toch echt wel Whitelighter Neej ik een demon zoals Cole..! ;D
|
|
|
Post by Prince Charmed on Dec 18, 2004 15:30:36 GMT 1
Neej ik wil niet helemaal evil zijn..Anders zou ik 'net als Cole' ook wel de Source of all Evil willen zijn.. haha baas van The Underworld.. Maar de meeste demons zijn niet zo goed.. alleen Cole was zo lief, maar de meeste blijven moorden..en ik heb het niet zo op moorden.. En zelfs Cole bleef moorden, ook al was hij eigenlijk goed.. Whitelighter all the way
|
|
|
Post by Kelly on Dec 18, 2004 15:36:50 GMT 1
Neej ik wil niet helemaal evil zijn..Anders zou ik 'net als Cole' ook wel de Source of all Evil willen zijn.. haha baas van The Underworld.. Maar de meeste demons zijn niet zo goed.. alleen Cole was zo lief, maar de meeste blijven moorden..en ik heb het niet zo op moorden.. En zelfs Cole bleef moorden, ook al was hij eigenlijk goed.. Whitelighter all the way Jah maar k vind cole harstikke leuk en lkkr en coowl
|
|
|
Post by Prince Charmed on Dec 18, 2004 17:55:13 GMT 1
Jah maar k vind cole harstikke leuk en lkkr en coowl Jaa Cole is ook very cute , en hij is inderdaad nog leuker met demonische gaven, als hij ze maar wel voor t goede gebruikt Dan wil ik ook wel een Demon zijn..een goede demon.. maar meeste demons zijn niet goed.. (ja echt ) Demons hebben wel de leukste krachten, toch wel pluspuntje..
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 19, 2004 10:31:33 GMT 1
Jaa Cole is ook very cute , en hij is inderdaad nog leuker met demonische gaven, als hij ze maar wel voor t goede gebruikt Dan wil ik ook wel een Demon zijn..een goede demon.. maar meeste demons zijn niet goed.. (ja echt ) Demons hebben wel de leukste krachten, toch wel pluspuntje.. Idd. wel een demon voor het goede..!' Zij hebben egt vet coowle powers..! ;D
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 26, 2004 20:11:26 GMT 1
?
|
|
|
Post by Kelly on Dec 29, 2004 16:17:46 GMT 1
? K denk wel dat de meeste stemmen op heks maar Demon zouw zow coowl zijn.. kuss
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 29, 2004 17:19:48 GMT 1
K denk wel dat de meeste stemmen op heks maar Demon zouw zow coowl zijn.. kuss Egt wel,,!!
|
|
|
Post by Liz on Dec 29, 2004 17:27:07 GMT 1
lijkt me een beetje een vervelend leven...die demons worden niet alleen door heksen gedood, maar ook door hun 'soortgenoten'... lijkt me toch niet echt prettig om helemaal niemand te kunnen vertrouwen hoor...
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 30, 2004 12:07:21 GMT 1
lijkt me een beetje een vervelend leven...die demons worden niet alleen door heksen gedood, maar ook door hun 'soortgenoten'... lijkt me toch niet echt prettig om helemaal niemand te kunnen vertrouwen hoor... Ach,, dan leid je wel een spannend leven,,
|
|
|
Post by Kelly on Dec 30, 2004 15:10:20 GMT 1
Ach,, dan leid je wel een spannend leven,, Jah
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 31, 2004 14:29:29 GMT 1
;D
|
|
|
Post by Mariet on Dec 31, 2004 15:08:58 GMT 1
Beetje zoals cole lijkt me ook leuk, half mens half demon! Maar ik heb toch maar voor heks gekozen
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 31, 2004 17:53:22 GMT 1
dat heeel slegt af kan lopen.. Ach,, dan leid je wel een spannend leven,,
|
|
|
Post by Mariet on Dec 31, 2004 18:35:19 GMT 1
dat heeel slegt af kan lopen.. Ja dan zal je vaak na 1 aflevering al dood zijn
|
|
|
Post by Liz on Dec 31, 2004 21:49:54 GMT 1
kijk, weer een testje dit keer wat je zou zijn (whitelighter, demon, witch)... quizilla.com/users/GuitarSpirit/quizzes/What%20are%20you%20(demon,%20witch,%20whitelighter)%20on%20Charmed%3F/ (hele link...dus nie gwoon aanklikken, dan pakt i 'm niet, dus selecteren en in adresbalk plakken )
mijn resultaat:
maar ik had ook wel veel dingen als whitelighter...dus kben denk ik meer een combi
|
|