|
Post by Bernadet on Jan 21, 2005 18:14:18 GMT 1
Ja, idd.. ik ken namelijk iemand, en die is.. uhm we zullen maar zeggen dat ze niet zo dun is. En ze heeft vaak zo'n truitje aan, zodat je haar navelpiercing precies kan zien, terwijl die buik er gewoon overheen hangt... Dat is dus echt geen gezicht... Neej dat is ook niet mooi..! Maar jah als zij het maar mooi vind tog..?
|
|
|
Post by miesje on Jan 21, 2005 18:31:04 GMT 1
Nope, dat vind ik ook echt superlelijk als zo'n iemand dat doet, maar een wenkbrauwpiercing bij een jongen vind ik zelf niet zo leuk!
|
|
|
Post by Mariet on Jan 21, 2005 18:35:12 GMT 1
Neej inderdaad.. dan vind ik het ook mooi staan maar gelukkig ben ik niet zo (geen hoogmoed ofzo maar t is gwoon de waarheid)
|
|
|
Post by Liz on Jan 21, 2005 20:05:10 GMT 1
Neej inderdaad.. dan vind ik het ook mooi staan maar gelukkig ben ik niet zo (geen hoogmoed ofzo maar t is gwoon de waarheid) haha dan zal t je vast wel leuk staan
|
|
|
Post by Mariet on Jan 22, 2005 9:26:14 GMT 1
Ze zeggen van wel
|
|
Paige
Whitelighter
Sage so Fair from far and wide ,take my troubles and cast them aside.....
|
Post by Paige on Mar 7, 2005 17:51:05 GMT 1
heej ik heb zelf 4 gaatjes in mn oren, maar andere piercings hoef ik niet hoor... bij sommige jongens vind ik een wenkbrauwpiercing wel mooi maar lang niet altijd
|
|
|
Post by xCharmedx on Mar 7, 2005 17:54:23 GMT 1
Wat hebben al die mensen met piersings? Ik vind het juist minder mooi. Ik vind een piercing niet echt mooi.Ik weet van mezelf dat het mij nooit staat! Oorbellen vind ik wel genoeg.
|
|
|
Post by Mariet on Mar 7, 2005 18:06:23 GMT 1
Zo zie je, iedereen heeft zijn eigen mening over piercings ;D
|
|
|
Post by halliwellsister on Apr 3, 2005 10:25:54 GMT 1
iik wil een tongpiercing maar het mag niet omdat me ma zegt dat het slecht is voor je tanden ik ag wel een neuspiercing maar dat will ik niett...
|
|
|
Post by funnyphoebe on May 10, 2005 17:32:02 GMT 1
ik vin zo'n navelpiecing wel cool, :)maar een vriendin van mij heeft er ook een en die was onwijs ontstoken.. toen moest ze hem opnieuw laten schieten! dat was pijnlijker dan de 1e x dusss niej aan mij besteed (wel oorbellen natuurlijk ) kusssje
|
|
|
Post by Joykuh on May 10, 2005 18:04:20 GMT 1
Bij ons op school is het een soort rage In mijn kals heef bijna iedereen wel eentje. Er zijn er veel met een neuspiercing, er zijn er met tongpiercings, er zijn er veel met buikpiercings. Zaterdag heeft mijn vriendin een buikpiercing laten zetten, een vriend van mij heeft een tepelpiercing laten zetten, en gisteren heeft nog iemand anders een piercing laten zetten net boven haar lip... Ik snap niet wat daar zo speciaal aan is...
|
|
|
Post by phoebefan on May 11, 2005 12:27:53 GMT 1
Een piercing? Ik dus nooit van mijn leven.Ik heb gewoon in beide oren 1 gaatje dus oorbellen.Ik vind eerlijk gezegd piercing`s ook niet mooi.En het kan ontstoken zijn etc.Dus eigenlijk weet ik ook niet echt wat jullie daar aan mooi vinden?
|
|