|
Post by Paigethecutest on Jan 4, 2005 14:03:15 GMT 1
Tja.. This gewoon ronduit Kl*te voel me dr best wel zwaar K*t door maarja er is niks aan te doen.. Zeker k*t voor je. Ik heb toch wel geluk zo, gewoon ouders bij elkaar, dat beseffen de meesten van ons waarschijnlijk toch te weinig.
|
|
|
Post by Mariet on Jan 7, 2005 10:59:07 GMT 1
Zeker k*t voor je. Ik heb toch wel geluk zo, gewoon ouders bij elkaar, dat beseffen de meesten van ons waarschijnlijk toch te weinig. Tja het is gewoon iets wat niet klopt weetjewel.. En voor mensen die het niet hebben meegemaakt is het heel moeilijk voor te stellen hoe het voelt.. Een goeie vriend van mij heeft bijvoorbeeld precies hetzelfde meegemaakt en dat is gewoon makellijk mee te praten. Maarja wees maar blij dat het je niet gebeurd ;D
|
|
|
Post by roselover14 on Jan 9, 2005 10:53:49 GMT 1
mijn goeda voornemen is beter m'n best doen op school en vooral niet alles tot 't laatste moment uitstellen.
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 9, 2005 11:11:47 GMT 1
mijn goeda voornemen is beter m'n best doen op school en vooral niet alles tot 't laatste moment uitstellen. Haha.. hele goede dat mag ik ook wel is wat minder doen alles tot 't laatst uitstellen..!
|
|
|
Post by Kelly on Jan 23, 2005 11:19:38 GMT 1
Haha.. hele goede dat mag ik ook wel is wat minder doen alles tot 't laatst uitstellen..! haha moet je wel doen.. hoor..
|
|
|
Post by Mariet on Jan 24, 2005 20:08:10 GMT 1
Haha.. hele goede dat mag ik ook wel is wat minder doen alles tot 't laatst uitstellen..! Daar heb ik ook ervaring mee
|
|
|
Post by Paigethecutest on Dec 25, 2005 17:25:41 GMT 1
Hoe is het gelukt met jullie goede voornemens eigenlijk?
|
|
|
Post by Liz on Dec 26, 2005 12:09:26 GMT 1
op zich best goed mijn enige goeie voornemen voor dit jaar (slagen voor m'n examens) is waargemaakt ;D
|
|
|
Post by Paigethecutest on Dec 26, 2005 13:54:51 GMT 1
Werken ze dan toch of komt dat gewoon omdat je hard geleerd hebt voor je examens?
|
|