|
Hobbies
Jan 20, 2005 20:57:56 GMT 1
Post by Mariet on Jan 20, 2005 20:57:56 GMT 1
Ander voorbeeld van dingen diek vaak doe.. Ik schrijf dus vaak gedichten omdat ik gewoon niet goed kan praten als ik me niet zo lekker voel enzo.. dus dan schrijf ik het altijd op en zeker nu met dat gezeik van me ouders wat ook steeds slechter gaat.. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden... Verdwaald
Het is of je vast zit opgesloten in gedachten verdwaald geen weg naar buiten zoeken heeft geen zin de oplossing zal niet naar boven komen voor altijd dwalen in een ruimte vol verdriet niemand is er om je te helpen een groot donker bos met duistere gangen de bomen schreeuwen en lachen je uit je komt niet weg voor altijd verloren.. Duistere nacht
Zo donker een stevige storm geen vogels die fluiten alleen het gesnik van een verdrietig meisje zit zit daar in een hoekje te rillen van de kou opgesloten in grauwe gedachten niemand kan haar bevrijdan alleen haar vrolijke kant die heel misschien diep van binnen nog zit verscholen maar door het verdriet niet naar buiten kan
|
|
|
Hobbies
Jan 20, 2005 21:20:51 GMT 1
Post by Bernadet on Jan 20, 2005 21:20:51 GMT 1
Ander voorbeeld van dingen diek vaak doe.. Ik schrijf dus vaak gedichten omdat ik gewoon niet goed kan praten als ik me niet zo lekker voel enzo.. dus dan schrijf ik het altijd op en zeker nu met dat gezeik van me ouders wat ook steeds slechter gaat.. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden... Verdwaald
Het is of je vast zit opgesloten in gedachten verdwaald geen weg naar buiten zoeken heeft geen zin de oplossing zal niet naar boven komen voor altijd dwalen in een ruimte vol verdriet niemand is er om je te helpen een groot donker bos met duistere gangen de bomen schreeuwen en lachen je uit je komt niet weg voor altijd verloren.. Duistere nacht
Zo donker een stevige storm geen vogels die fluiten alleen het gesnik van een verdrietig meisje zit zit daar in een hoekje te rillen van de kou opgesloten in grauwe gedachten niemand kan haar bevrijdan alleen haar vrolijke kant die heel misschien diep van binnen nog zit verscholen maar door het verdriet niet naar buiten kan wat een mooie gedicten..! Egt top..! Egt heel erg mooi geschreven..!
|
|
|
Hobbies
Jan 20, 2005 21:39:23 GMT 1
Post by Mariet on Jan 20, 2005 21:39:23 GMT 1
Dankje
|
|
|
Hobbies
Mar 22, 2005 16:52:43 GMT 1
Post by xCharmedx on Mar 22, 2005 16:52:43 GMT 1
Hoi, Ik zat 2 jaar op streetdance en ik had een leuke juf maar de groep werd steeds kleiner en toen ben ik gestopt.En zwemmen is ook mijn hobby.En nu zit ik op korfbal.Is leuk hoor! Ik had een keer proeflesjes gedaan voor handbal.Daarna mog je kiezen of je op handbal wou.Het was best wel leuk.Ik had ook aan 4 wedstrijden meegedaan.Maar toch vond ik handbal niet zo geschikt voor mij.Daarna vond ik volleybaal een leuke sport dus ik ging op proefles.Het was heel er leuk.Ik had daar aan 5 wedstrijden meegedaan en ik mocht meetrainen.Op het einde van het proefles kon ik kiezen.Ik wou eerste voor ja kiezen.Maar heb toch niet gedaan.En nu komt ook zo`n sport waardoor ik 1 keer heb meegedaan en mocht kiezen of ik mee wou doen: Wielrennen! Het was heel erg leuk.En ik zeg (vind ik) dat ik het best goed deed voor een beginner.En eigenlijk zou Leontien Van Moorsel ook komen maar die kon niet Maar wel heb ik andere mensen gezien.Maar dit gaat niet over wie je had gezien.Maar over je hobby`s.En dit waren dus mijn hobby`s!
xx Melisa
|
|
Lysbert
Whitelighter
*What goes around, comes around*
|
Hobbies
Mar 27, 2005 14:44:45 GMT 1
Post by Lysbert on Mar 27, 2005 14:44:45 GMT 1
Mooie gedichten hoor Mariet!! Tis echt goed als je zo je verdriet of kwaadheid of wat dan ook kwijt kunt xxxjes, Lysbert
|
|
|
Hobbies
Mar 28, 2005 21:38:31 GMT 1
Post by Mariet on Mar 28, 2005 21:38:31 GMT 1
Dankje!!
|
|
|
Hobbies
Aug 16, 2005 15:27:43 GMT 1
Post by Paigethecutest on Aug 16, 2005 15:27:43 GMT 1
Ik had de 14e een toernooi in Arhnem, in het Openlucht museum. Er was erg slecht weer voorspeld, maar gelukkeig bleef het bij een paar spettertjes. Alleen na afloop duurde het wel erg lang, ze waren zo'n anderhalf uur bezig met de uitslag in te voeren. En toen bleek er ook nog een foutje in te zitten, want een meisje dat 17 punten scoorde (zegt jullie natuurlijk niks) kreeg de tweede prijs, terwijl ikzelf 44 punten behaald had. Na wat na te vragen, bleek dat ze me waarschijnlijk bij de volwassenen in hadden gedeeld, maar het wordt nog gecontroleerd en ik krijg in ieder geval nog een beker thuis gestuurd, of het de eerste of tweede prijs is weet ik alleen nog niet, dat is afwachten.
|
|
|
Hobbies
Feb 20, 2006 15:37:27 GMT 1
Post by Paigethecutest on Feb 20, 2006 15:37:27 GMT 1
Ik houd me de laatste maand nogal bezig met het Toneel van de bovenbouw bij ons op school. De premiere is dinsdag 7-3, dus dat is nog wel even flink repeteren. We spelen Dante - La Divina Commedia, maar dan een beetje bewerkt. Wel gebruiken we originele, ontrijmde, vertaalde teksten dus die zijn best lastig om te leren. Ikzelf heb een best grote rol, Vergilius, de begelijder van de hoofdpersoon (ook Dante). Een soort Gandalf-achtig type, wel gave rol.
|
|
|
Hobbies
Feb 23, 2006 16:42:40 GMT 1
Post by piperhalliwell on Feb 23, 2006 16:42:40 GMT 1
Ik zit ook bij toneel bij ons op school. We spelen 3 stukken van Shakespear. In april moeten we het echt spelen in een theater. Ik heb de tekst vorige week pas gekregen (we veranderen de stukken van Shakespear en pas het aan met de toekomst, dat had ons maanden lang de tijd gekost, daarom kregen we onze tekst zo laat pas), dat wordt ook even flink repeteren. Ik speel in het stuk MacBeth, een van zijn officiers. We hebben de tekst, maar nog geen kostumen. Daar moet ook nog aan gewerkt worden. Hoppelijk reden we het voor we het podium op moeten!
|
|
|
Hobbies
Feb 23, 2006 17:27:54 GMT 1
Post by Paigethecutest on Feb 23, 2006 17:27:54 GMT 1
Vast wel toch.
|
|
|
Hobbies
Feb 28, 2006 15:36:05 GMT 1