|
Post by Paigethecutest on Jan 7, 2005 17:38:54 GMT 1
Die is egt helemaal geweldig..! Ik hem voor kerst op DVD gekregen..! Egt die is zo mooi..! ;D Ik heb hem gezien, ik vond het wel een leuke film, best goed geacteerd, leuk uitzicht enzo. Maar een goede film zou ik hem toch niet willen noemen, jammer.
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 7, 2005 18:01:02 GMT 1
Ik heb hem gezien, ik vond het wel een leuke film, best goed geacteerd, leuk uitzicht enzo. Maar een goede film zou ik hem toch niet willen noemen, jammer. Ik vond um egt geweldig.. ik vind alleen dat ze wel wat meer op Lancelot in hadden mogen gaan.. als je altijd die verhalen hoort gaat er altijd heel erg veel over Lancelot maar ik had het idee in de film dat hij een beetje een bijrol had.. dat vond ik jammer.. maar voor de rest top-film..!
|
|
|
Post by Paigethecutest on Jan 7, 2005 18:04:23 GMT 1
Oh, hij was zeker vermakelijk, maar toch jammer, maken ze een op waarheid gebaseerd verhaal, laten ze de LongBow-schutters te lang de boog uitgetrokken houden. Ten eerste is dit niet goed voor de boog, ten tweede was het trekgewicht van die middeleeuwse dingen zo'n 80 kilogram, dat halen zelfs beroeps niet om dat vast te houden, maar zoals ik al zei, best leuke film.
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 7, 2005 18:06:26 GMT 1
Oh, hij was zeker vermakelijk, maar toch jammer, maken ze een op waarheid gebaseerd verhaal, laten ze de LongBow-schutters te lang de boog uitgetrokken houden. Ten eerste is dit niet goed voor de boog, ten tweede was het trekgewicht van die middeleeuwse dingen zo'n 80 kilogram, dat halen zelfs beroeps niet om dat vast te houden, maar zoals ik al zei, best leuke film. Zozo je weet er veel van.. maar jij zat toch ook op boogschieten ofzoiets..??
|
|
|
Post by Paigethecutest on Jan 7, 2005 18:22:14 GMT 1
Klopt, wat ook gaaf is, als er iets van een opendag of een feestje is op de vereniging, vragen ze mij vaak om demonstratie te schieten, en dan introduceren ze mij als dé jeugd-bare-bow schutter, dat is dan de vorm zonder allerlei poespas, maar dan voel ik me wel vereerd, er zijn erg veel jeugd schutters.
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 7, 2005 19:40:22 GMT 1
Klopt, wat ook gaaf is, als er iets van een opendag of een feestje is op de vereniging, vragen ze mij vaak om demonstratie te schieten, en dan introduceren ze mij als dé jeugd-bare-bow schutter, dat is dan de vorm zonder allerlei poespas, maar dan voel ik me wel vereerd, er zijn erg veel jeugd schutters. Dat is idd. heel erg leuk.. zo in the spot-lights..!
|
|
|
Post by Paigethecutest on Jan 8, 2005 17:17:00 GMT 1
Ook leuk dat mensen iets in je zien (wat ik vaker niet zie, als ik weer eens sta te prutsen)
|
|
|
Post by Mariet on Jan 8, 2005 17:29:39 GMT 1
naja...ze zijn wel lief...(bijna) alle dieren zijn wel lief maar die hype om paarden begrijp ik echt nie... van die stickerboekjes, mappen, tijdschriften en allerlei andere dingen...neh...das niets daardoor gaan mensen ook een beetje negatief over paarden denken, denk ik
Dat vind ik dan ook niks hoor, ik houd wel van paarden maar heb er geen obsessie van ofzo
|
|
|
Post by Mariet on Jan 8, 2005 17:31:42 GMT 1
Klopt, wat ook gaaf is, als er iets van een opendag of een feestje is op de vereniging, vragen ze mij vaak om demonstratie te schieten, en dan introduceren ze mij als dé jeugd-bare-bow schutter, dat is dan de vorm zonder allerlei poespas, maar dan voel ik me wel vereerd, er zijn erg veel jeugd schutters. Logisch dat je je dan vereerd voelt dat is toch hardstikke gaaf! dat je uit al die mensen gekozen wordt ;D dat heb ik dan met mijn paardjes, ik moet altijd alles voor doen ;D
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 8, 2005 18:19:33 GMT 1
Ook leuk dat mensen iets in je zien (wat ik vaker niet zie, als ik weer eens sta te prutsen) Haha.. maar dat is idd leuk..!
|
|
|
Post by Paigethecutest on Jan 18, 2005 15:49:31 GMT 1
Laatst ging het goed, ging iemand een King Arthur poster (met Keira) ophanngen, toen werd het opeens weer prutsen, kon me niet zo goed concentreren denk ik.
|
|
|
Post by Liz on Jan 18, 2005 15:57:33 GMT 1
Laatst ging het goed, ging iemand een King Arthur poster (met Keira) ophanngen, toen werd het opeens weer prutsen, kon me niet zo goed concentreren denk ik. hahaha afgeleid?
|
|
|
Post by Paigethecutest on Jan 18, 2005 15:59:19 GMT 1
Ja
|
|
|
Post by Liz on Jan 30, 2005 17:50:19 GMT 1
keb net King Arthur gezien...nah...tis wel een mooie film, maar t heeft niet echt veel met King Arthur te maken (op de namen na dan...) het verhaal is compleet anders...vond ik echt gwoon jammer hoor...
|
|
|
Post by Joykuh on Jan 30, 2005 21:09:15 GMT 1
Ik heb gestemd op Pearl Harbor, aangezien ik daar al ben geweest wou ik die film plots zien...
|
|
|
Post by Kelly on Feb 10, 2005 21:00:36 GMT 1
Ik heb gestemd op Pearl Harbor, aangezien ik daar al ben geweest wou ik die film plots zien... K vind het een mooie film de Pearl Harbor..
|
|
|
Post by Liz on Feb 10, 2005 21:10:47 GMT 1
K vind het een mooie film de Pearl Harbor.. ja...de muziek alleen al is al prachtig
|
|
|
Post by Bernadet on Feb 11, 2005 13:55:13 GMT 1
ja...de muziek alleen al is al prachtig Egt geweldig! Vooral de soundtrack van Faith Hill is geweldig egt zoo mooi!
|
|
Safira
Whitelighter
Charmed Forever
|
Post by Safira on Feb 11, 2005 14:16:48 GMT 1
Egt geweldig! Vooral de soundtrack van Faith Hill is geweldig egt zoo mooi! "There you'll be" is mijn favo nummer van Faith Hill, vind um heel erg mooi, doet me denken aan iemand ;D
|
|
|
Post by Kelly on Feb 11, 2005 17:00:59 GMT 1
"There you'll be" is mijn favo nummer van Faith Hill, vind um heel erg mooi, doet me denken aan iemand ;D Hah.. K vind: Beautiful Goodbey mooi van..: Amanda Marshall..
|
|