|
Film...
Jan 18, 2005 16:33:02 GMT 1
Post by Prince Charmed on Jan 18, 2005 16:33:02 GMT 1
Iemand Ocean's Twelve al gezien? Ocean's Eleven was echt een geweldige film, heb hem nou ook op DVD ^_^ Ocean's Twelve is wel iets minder, heeft niet echt zo'n spectaculaire kraak als in Eleven, maar nog steeds leuk.. natuurlijk ook door de actuers.. Brad Pitt George Clooney en... Matt Damon! En Julia Roberts.. Is gewoon een leuke film, en als hij uit is ga ik hem ook zeker kopen In het tweede deel zit trouwens ook nog Catherina Zeta Jones, die is ook wel goed, maar ik ben natuurlijk meer voor de mannelijke acteurs ^_^
|
|
|
Film...
Jan 18, 2005 16:39:11 GMT 1
Post by Liz on Jan 18, 2005 16:39:11 GMT 1
nee niet gezien...geen van beiden...maar ik wil ze nog wel een keertje gaan kijken
|
|
|
Film...
Jan 18, 2005 19:42:15 GMT 1
Post by Joykuh on Jan 18, 2005 19:42:15 GMT 1
Ik heb net Vampire Clan bekeken. Ik ben niet zo voor thrillers (maar als ik eenmaal eentje kijk, en het is interresant kijk ik wel verder), niet dat het zo angstaanjagend was hoor... Maar ik vond hem superbe! Niet allen omdat Drew erin meedoet hoor, maar ik vind het verhaal ook wel goed.
|
|
|
Film...
Jan 21, 2005 16:23:39 GMT 1
Post by Liz on Jan 21, 2005 16:23:39 GMT 1
mm...keb net queen of the damned gezien leuke film... alleen jammer dat het niet met het boek klopt erg verwarrend maar verder echt n leuke film aanrader
|
|
|
Film...
Jan 21, 2005 18:13:08 GMT 1
Post by Bernadet on Jan 21, 2005 18:13:08 GMT 1
Iemand Ocean's Twelve al gezien? Ocean's Eleven was echt een geweldige film, heb hem nou ook op DVD ^_^ Ocean's Twelve is wel iets minder, heeft niet echt zo'n spectaculaire kraak als in Eleven, maar nog steeds leuk.. natuurlijk ook door de actuers.. Brad Pitt George Clooney en... Matt Damon! En Julia Roberts.. Is gewoon een leuke film, en als hij uit is ga ik hem ook zeker kopen In het tweede deel zit trouwens ook nog Catherina Zeta Jones, die is ook wel goed, maar ik ben natuurlijk meer voor de mannelijke acteurs ^_^ Jaa ik heb hem gezien..! Egt een top film..! Maar idd. wel iets minder spectaculair.. maar egt top film.. maar ikke vond die chatherina zeta jones egt heel erg irri haha ik vond haar niet zo leuk..!
|
|
|
Film...
Jan 21, 2005 18:21:24 GMT 1
Post by maja on Jan 21, 2005 18:21:24 GMT 1
Ik heb hem ook gezien, en ik vond de eerste ook leuker. Maar deze is het zeker waard om te kijken Iemand Ocean's Twelve al gezien? Ocean's Eleven was echt een geweldige film, heb hem nou ook op DVD ^_^ Ocean's Twelve is wel iets minder, heeft niet echt zo'n spectaculaire kraak als in Eleven, maar nog steeds leuk.. natuurlijk ook door de actuers.. Brad Pitt George Clooney en... Matt Damon! En Julia Roberts.. Is gewoon een leuke film, en als hij uit is ga ik hem ook zeker kopen In het tweede deel zit trouwens ook nog Catherina Zeta Jones, die is ook wel goed, maar ik ben natuurlijk meer voor de mannelijke acteurs ^_^
|
|
|
Film...
Jan 21, 2005 18:24:35 GMT 1
Post by maja on Jan 21, 2005 18:24:35 GMT 1
Ik wist nie waar ik dit bericht moet zetten, dus ik heb hem maar bij ''film'' gezet. Vandaag, 21-01-2005, komt er een film met Shannen erin. Hij komt op Yorin en begint om iets voor 12 uur. Dus als je niet zo laat tv mag kijken, kan je het opnemen.
|
|
|
Film...
Jan 21, 2005 20:08:32 GMT 1
Post by Liz on Jan 21, 2005 20:08:32 GMT 1
the rendering bedankt voor de tip
|
|
|
Film...
Jan 23, 2005 17:06:56 GMT 1
Post by maja on Jan 23, 2005 17:06:56 GMT 1
Graag gedaan the rendering bedankt voor de tip
|
|
|
Film...
Jan 23, 2005 17:09:19 GMT 1
Post by Bernadet on Jan 23, 2005 17:09:19 GMT 1
Ik wist nie waar ik dit bericht moet zetten, dus ik heb hem maar bij ''film'' gezet. Vandaag, 21-01-2005, komt er een film met Shannen erin. Hij komt op Yorin en begint om iets voor 12 uur. Dus als je niet zo laat tv mag kijken, kan je het opnemen. Heeft iemand die film gezien..? Want ik heb hem gemist..!
|
|
|
Film...
Jan 23, 2005 17:12:26 GMT 1
Post by maja on Jan 23, 2005 17:12:26 GMT 1
Ik heb hem opgenomen ;D Heeft iemand die film gezien..? Want ik heb hem gemist..!
|
|
|
Film...
Jan 23, 2005 17:13:18 GMT 1
Post by Bernadet on Jan 23, 2005 17:13:18 GMT 1
;D Was ie leuk..? Of heb je hem nog niet gezien..?
|
|
|
Film...
Jan 23, 2005 17:18:34 GMT 1
Post by maja on Jan 23, 2005 17:18:34 GMT 1
Ik vond hem leuk. ;D Het was een triller, maar dan niet z'n hele enge. Ik vond wel dat het wat enger mocht zijn, want het was voor 6 jaar en ouder. Maar verder vond ik de film wel bij Shannen passen. ;D Was ie leuk..? Of heb je hem nog niet gezien..?
|
|
|
Film...
Jan 28, 2005 16:16:55 GMT 1
Post by Liz on Jan 28, 2005 16:16:55 GMT 1
t gaat nu wel de hele tijd over leuke films enzo...maar wat is de engste film die jullie ooit hebben gezien?
bij mij is t denk ik the blair witch project die vond ik echt gwoon eng...naja...alleen de eerste keer dat ik m keek... bij de tweede keer weet je al precies wat er gaat gebeuren
|
|
Safira
Whitelighter
Charmed Forever
|
Film...
Jan 28, 2005 17:03:53 GMT 1
Post by Safira on Jan 28, 2005 17:03:53 GMT 1
Bij mij is het ook Blair Witch Project 1 & 2, ik had 'm 's avonds gekeken, maar kon snachts heel moeilijk slapen, meestal heb ik dat niet met enge/horror films...
verder vond ik The Texas Chainsaw Massacre ook zo'n griezel film, we hadden 'm in de bios gezien, en een vriendin van me zat zo in die film, op gegeven moment kwam zo'n spannend stukje, toen gaf me ze toch een schreeuw haha, anders mensen konden erom lachen ;D
|
|
|
Film...
Jan 28, 2005 19:24:18 GMT 1
Post by Paigethecutest on Jan 28, 2005 19:24:18 GMT 1
Ik vond de 'sixth sence' erg eng. (Ik was 11 toen ik hem keek) Maar ook, ja daar kom ik weer, 'Red Dragon'.
|
|
|
Post by Mariet on Feb 4, 2005 22:45:40 GMT 1
Wij hebben met de geschiedenis lessen 'Gladiator' gekeken. Dat vond ik ook echt een goede film! Maar wel af en toe heel zielig
|
|
|
Film...
Feb 10, 2005 21:13:29 GMT 1
Post by Liz on Feb 10, 2005 21:13:29 GMT 1
oeh kijk ik heb weer eens wat info gevonden op PotC 2/3 voor degenen die het willen weten
"Volgens officiële bronnen, en wel van de chairman van Walt Disney, Jack Cook, zal de subtitel van Pirates of the Caribbean 2, Dead Man's Chest worden. Eerder werd aangenomen dat het de prachtige titel Treasures of the Lost Abyss zou zijn. Jammer, die laatste klinkt veel avontuurlijker en fantastischer dan Dead Man's Chest, die wellicht wel weer ietwat 'piraterigs' heeft. Het plot draait in deze film weer rond Captain Jack Sparrow, die ook in het eerste deel al voortreffelijk werd vertolkt door Johnny Depp. Sparrow schijnt een schuld te hebben bij de legendarische Davey Jones, die de oceaan regeert op zijn spookship The Flying Dutchman (De Vliegende Hollander). Als Sparrow zijn schuld niet inlost, wacht hem een Hiernamaals dat verre van optimaal klinkt: slavernij en verdoemenis zal hem opwachten. Tevens willen Will Turner en Elizabeth Swann gaan trouwen, maar dat wordt bemoeilijkt doordat zij met de problemen van Sparrow te maken krijgen en hen dus, wederom, een groots bovennatuurlijk avontuur te wachten staat. Zowel deel twee als drie worden tegelijkertijd opgenomen in Los Angeles en de Bahamas, en komen respectievelijk in de zomer van 2006 en 2007 uit. Gore Verbinski zal weer regisseren, en naast Depp, Orlando Bloom en Keira Knightley zullen ook Stellan Skarsgard en Naomi Harris (als een zigeunerin) in de film te zien zijn. Het gerucht gaat dat Geoffrey Rush, Barbossa in het eerste deel, terug zal keren in de derde film."
|
|
|
Film...
Mar 19, 2005 16:40:42 GMT 1
Post by xCharmedx on Mar 19, 2005 16:40:42 GMT 1
oeh kijk ik heb weer eens wat info gevonden op PotC 2/3 voor degenen die het willen weten
"Volgens officiële bronnen, en wel van de chairman van Walt Disney, Jack Cook, zal de subtitel van Pirates of the Caribbean 2, Dead Man's Chest worden. Eerder werd aangenomen dat het de prachtige titel Treasures of the Lost Abyss zou zijn. Jammer, die laatste klinkt veel avontuurlijker en fantastischer dan Dead Man's Chest, die wellicht wel weer iethingy 'piraterigs' heeft. Het plot draait in deze film weer rond Captain Jack Sparrow, die ook in het eerste deel al voortreffelijk werd vertolkt door Johnny Depp. Sparrow schijnt een schuld te hebben bij de legendarische Davey Jones, die de oceaan regeert op zijn spookship The Flying Dutchman (De Vliegende Hollander). Als Sparrow zijn schuld niet inlost, wacht hem een Hiernamaals dat verre van optimaal klinkt: slavernij en verdoemenis zal hem opwachten. Tevens willen Will Turner en Elizabeth Swann gaan trouwen, maar dat wordt bemoeilijkt doordat zij met de problemen van Sparrow te maken krijgen en hen dus, wederom, een groots bovennatuurlijk avontuur te wachten staat. Zowel deel twee als drie worden tegelijkertijd opgenomen in Los Angeles en de Bahamas, en komen respectievelijk in de zomer van 2006 en 2007 uit. Gore Verbinski zal weer regisseren, en naast Depp, Orlando Bloom en Keira Knightley zullen ook Stellan Skarsgard en Naomi Harris (als een zigeunerin) in de film te zien zijn. Het gerucht gaat dat Geoffrey Rush, Barbossa in het eerste deel, terug zal keren in de derde film."
Pirates of the Carribean is ook leuk! xxx, Melisa
|
|
|
Post by maja on Apr 8, 2005 14:35:37 GMT 1
Ik heb die film een paar weken geleden gekeken en ik vond hem heel leuk, vooral dat het einde niet echt voorspelbaar was, is leuk. Maar ik ben al 15 dus ik vond hem niet eng. Ik vond de 'sixth sence' erg eng. (Ik was 11 toen ik hem keek) Maar ook, ja daar kom ik weer, 'Red Dragon'.
|
|