|
Post by Paigethecutest on Jan 8, 2005 17:14:39 GMT 1
Zou ik zeker doen, zeker als je 'm nog niet gezien hebt. Heeft ook de 5 belangrijkste oscars gewonnen. Geniaal geacteerd door Anthony Hopkins en Jodie Foster.
|
|
|
Post by Mariet on Jan 8, 2005 17:27:24 GMT 1
Zou ik zeker doen, zeker als je 'm nog niet gezien hebt. Heeft ook de 5 belangrijkste oscars gewonnen. Geniaal geacteerd door Anthony Hopkins en Jodie Foster. Agh heb vanavond tog niks beters te doen (behalve nieuw verhaal ) Dus ga um gewoon kijkeN!
|
|
|
Post by Paigethecutest on Jan 8, 2005 17:29:04 GMT 1
Iets beters is ook erg lastig te verzinnen.
|
|
|
Post by Mariet on Jan 8, 2005 17:32:43 GMT 1
Iets beters is ook erg lastig te verzinnen. Nou dan moet het wel een hele goede film zijn
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 8, 2005 18:16:55 GMT 1
Vandaag om 22:00 Yorin Silence of the Lambs, kijken! Ik hem ook kijken vanaaf..! Ben benieuwd..!
|
|
|
Post by Paigethecutest on Jan 8, 2005 18:32:26 GMT 1
Nou dan moet het wel een hele goede film zijn Is het ook, als je van het genre houd, vertel me morgen ofzo wel wat jullie vonden, ok?
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 8, 2005 19:16:40 GMT 1
Is het ook, als je van het genre houd, vertel me morgen ofzo wel wat jullie vonden, ok? Zal ik doen..!
|
|
|
Post by Paigethecutest on Jan 8, 2005 19:27:17 GMT 1
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 8, 2005 20:06:05 GMT 1
|
|
|
Post by Mariet on Jan 9, 2005 0:25:02 GMT 1
Echt een hele goede film, er is toch ook een deel 2 ?? dan ga ik die ook zeker kijken! ;D
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Jan 9, 2005 14:35:08 GMT 1
hmm jammer k heb hem niet gezien.. kmoest iets voor school doen;'(
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 9, 2005 14:36:52 GMT 1
Echt een hele goede film, er is toch ook een deel 2 ?? dan ga ik die ook zeker kijken! ;D Ik vond het ook een hele goed film..! ;D
|
|
|
Post by Liz on Jan 9, 2005 16:55:25 GMT 1
vet goeie film!! ik had altijd gedacht dat het een hele enge film was...daarom had ik m nooit eerder gezien... maar het was helemaal niet eng wel spannend is Hannibal ook zo goed? dan moet ik die ook maar eens gaan kijken
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 9, 2005 18:21:59 GMT 1
Hij was idd erg goed..!
|
|
|
Post by Mariet on Jan 9, 2005 18:57:25 GMT 1
Ik heb het opzich niet echt op enge films als ik alleen ben.. daarom wist ik ook niet of ik um wel wouw kijken maar hij viel reuze mee!
|
|
|
Post by Paigethecutest on Jan 9, 2005 20:42:10 GMT 1
Hannibal (deel 2) is wat minder, nog steeds geweldig geacteerd door Sir Anthony, maar jammer dat het verhaal wat minder is. Ook wordt Clarice niet door Jodie Foster gespeeld, maar door iemand anders. Het verhaal gaat er eigenlijk over dat ze Lecter proberen te pakken te krijgen. Deel 3, Red Dragon, eigenlijk deel 0.5, het komt voor SotL, is ook erg goed, dan wordt Lecter gepakt en moet er weer iemand van de FBI, de gene die Lecter te pakken kreeg, een seriemoordenaar pakken met behulp van de Doctor.
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 9, 2005 20:44:39 GMT 1
Ik heb het opzich niet echt op enge films als ik alleen ben.. daarom wist ik ook niet of ik um wel wouw kijken maar hij viel reuze mee! Ja vond ik ook.. ik heb ooit een keer toen ik alleen thuis was "the shinning" gekeken nou egt dat is de meest enge film die ik ken.. die is egt eng..
|
|
|
Post by Paigethecutest on Jan 9, 2005 20:52:24 GMT 1
Ja vond ik ook.. ik heb ooit een keer toen ik alleen thuis was "the shinning" gekeken nou egt dat is de meest enge film die ik ken.. die is egt eng..
Dan moet je Red Dragon zien, ik ben niet snel bang, maar dit is echt de engste film die ik ken, zo echt, alsof het jezelf kan overkomen. Er is een moordenaar die met spiegelscherven te werk gaat, nou, ik durfte bijna niet meer in de badkamer te komen uit angst dat ik een gebroken spiegel aantrof.
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 9, 2005 21:01:01 GMT 1
Dan moet je Red Dragon zien, ik ben niet snel bang, maar dit is echt de engste film die ik ken, zo echt, alsof het jezelf kan overkomen. Er is een moordenaar die met spiegelscherven te werk gaat, nou, ik durfte bijna niet meer in de badkamer te komen uit angst dat ik een gebroken spiegel aantrof. Die heb ik nog nooit gezien.. maar van die hele enge films vind ik ook niet geweldig hoor..! Ken jij die film van the shinning (weet niet eens of ik het zo wel goed schrijf).. haha..!
|
|
|
Post by Paigethecutest on Jan 9, 2005 21:10:14 GMT 1
Nee, ken ik niet, maar zelf ken ik vrij weinig enge films. Wel zag ik dat in februari ergens op tv (sbs6, net5 of veronica) de film 'scream' komt, die wil ik wel zien, zowiezo, Rose zit in deze film.
|
|