|
Post by Prince Charmed on Mar 5, 2005 18:09:22 GMT 1
Ja, over Joey, is dat eigenlijk leuk? (Ik heb het niet kunnen zien omdat Charmed op hetzelfde tijdstip kwam en Wie is de Mol ook en ik kan maar 1 ding tegelijk opnemen ) Van de voorstukjes die ik heb gezien lijkt het mij meer een soort documentaire ofzo.. dat Joey je van alles in Hollywood laat zien, want hij praat ook met de camera, of lijkt dat daar gewoon zo? Heeft hij daar ook vrienden?
|
|
|
Post by Bernadet on Mar 5, 2005 22:39:09 GMT 1
|
|
|
Post by xCharmedx on Mar 6, 2005 10:35:38 GMT 1
Ik heb op de Gilmore Girls gestemd.Ik heb de O.c niet eens gezien en ik weet niet echt waar het over gaat.Maar toch vond ik Gilmore Girls de beste.En nog een serie die leuk (Althans dat vind ik) is Desperate Housewives!
xxxxx Melisa/b]
|
|
|
Post by Bernadet on Mar 6, 2005 14:33:48 GMT 1
Ik heb op de Gilmore Girls gestemd.Ik heb de O.c niet eens gezien en ik weet niet echt waar het over gaat.Maar toch vond ik Gilmore Girls de beste.En nog een serie die leuk (Althans dat vind ik) is Desperate Housewives!
xxxxx Melisa Jaa das egt leuk!! ;D
|
|
|
Post by Paigethecutest on Mar 6, 2005 21:10:03 GMT 1
Ja, over Joey, is dat eigenlijk leuk? (Ik heb het niet kunnen zien omdat Charmed op hetzelfde tijdstip kwam en Wie is de Mol ook en ik kan maar 1 ding tegelijk opnemen ) Van de voorstukjes die ik heb gezien lijkt het mij meer een soort documentaire ofzo.. dat Joey je van alles in Hollywood laat zien, want hij praat ook met de camera, of lijkt dat daar gewoon zo? Heeft hij daar ook vrienden? Het is wel een gewone comedy, hij gaat dan bij zijn zus wonen. Hij probeert het te maken in Hollywood. Leuk, maar, zoals ik al zei, je mist de anderen toch. Maar dat zal na verloop van tijd wel wennen.
|
|
|
Post by Mariet on Mar 7, 2005 18:13:11 GMT 1
Joey lijkt me ook erg leuk... Ga het zeker een keer opnemen ;D Maja.. Joey zelf is gewoon heeeeeel leuk, Lekker ventje
|
|
|
Post by Mariet on Mar 7, 2005 18:14:49 GMT 1
Heb trouwens ook gisteren CSI New York gezien.. Vond het wel gaaf, maar blijf de gewone CSI het leukst vinden
|
|
|
Post by Bernadet on Mar 7, 2005 19:59:23 GMT 1
Heb trouwens ook gisteren CSI New York gezien.. Vond het wel gaaf, maar blijf de gewone CSI het leukst vinden Vind ik 0ok! Maar n0u heb ik die anderen 0ok n0g n0oit egt gezien !
|
|
|
Post by Paigethecutest on Mar 8, 2005 19:24:25 GMT 1
De CSI van gisteren was grappig, dat al die mensen (lees: Amerikanen) dachten dat die man met alien-pak, begraven bij area-51 een echten alien was.
|
|
|
Post by xCharmedx on Mar 19, 2005 10:07:13 GMT 1
Hoi, Ik heb CSI eigenlijk nooit gezien. Kan iemand me vertellen waar dat over gaat? Misschien ga ik wel kijken.
xxx Melisa
|
|
|
Post by Liz on Mar 19, 2005 12:25:29 GMT 1
Hoi, Ik heb CSI eigenlijk nooit gezien. Kan iemand me vertellen waar dat over gaat? Misschien ga ik wel kijken.
xxx Melisa 't is een soort van Baantjer, maar dan veeeeel beter en spannender Het is dus een politieserie, waarbij ze moorden enzo oplossen. Heel cool gemaakt
|
|
|
Post by xCharmedx on Mar 19, 2005 16:35:46 GMT 1
't is een soort van Baantjer, maar dan veeeeel beter en spannender Het is dus een politieserie, waarbij ze moorden enzo oplossen. Heel cool gemaakt Leuk! xx Melisa
|
|
|
Post by maja on Apr 8, 2005 18:06:31 GMT 1
En je ziet ook echt hoe die misdaden gegaan zijn. Soms zie je hoe de kogel door het lichaam ging van het slachtoffer, maar het is niet eng of. Je moet gewoon een keer zien. 't is een soort van Baantjer, maar dan veeeeel beter en spannender Het is dus een politieserie, waarbij ze moorden enzo oplossen. Heel cool gemaakt
|
|
|
Post by xCharmedx on Apr 9, 2005 14:07:57 GMT 1
En je ziet ook echt hoe die misdaden gegaan zijn. Soms zie je hoe de kogel door het lichaam ging van het slachtoffer, maar het is niet eng of. Je moet gewoon een keer zien. Oohh
|
|
|
Post by Paigethecutest on Apr 9, 2005 14:09:21 GMT 1
De orginele is nog steeds leuker dan Miami en NYC. Dat is gewoon de cast die erbij hoort, tenminste dat vind ik.
|
|
|
Post by maja on Apr 9, 2005 19:23:21 GMT 1
Ik heb de eerste serie nooit gekeken, maar als ie leuker is dan de andere 2 dan kan ie niet slecht zijn. De orginele is nog steeds leuker dan Miami en NYC. Dat is gewoon de cast die erbij hoort, tenminste dat vind ik.
|
|
|
Post by phoebefan on Apr 12, 2005 15:13:25 GMT 1
Ik heb op GG gestemd!! Keek vroeger Smalville maar ik vond ut saai!! Gilmore Girls vind ik nog steeds leuk!!
|
|
|
Post by Mariet on Apr 12, 2005 17:55:35 GMT 1
Ik vind ook inderdaad de eerste CSI het beste... die andere zijn een stuk minder, daar kijk ik ook bijna nooit naar.
|
|
|
Post by funnyphoebe on May 7, 2005 15:25:46 GMT 1
GILMORE GRIRLZZZZZZ rules ik zou rory zelfs wel voor een dag willen zijn want diej jess is heeeeeeeel erg lkkr maar DH is ook heeeel leuk ;D xx(K)
|
|
|
Post by phoebefan on May 15, 2005 14:57:30 GMT 1
GILMORE GRIRLZZZZZZ rules ik zou rory zelfs wel voor een dag willen zijn want diej jess is heeeeeeeel erg lkkr maar DH is ook heeeel leuk ;D xx(K) Jep,
|
|