|
Post by PhoebeTheBest on Dec 29, 2004 17:44:50 GMT 1
oh jammer k wou hem wel zien..!! Erica is bevallen van 2 kinderen een jongen en een meisje.. monica en chandler noemen het meisje Erica..
uhm.. Rachel ging naar Parijs.. Maar Ross hield haar tegen omdat hij zij ik hou van jou en toen is zei van het vliegtuig gestapt..
Joey had een klein kuikentje en kipje voor monica en chandler maar die waren kwijt ze bleken in de voetbaltafel te zitten en toen moesten ze de voetbaltafel openbreken..
Monica en Chandler hun appartement hebben ze leeg geruimd.. ze gaan dan egt verhuizen..
maar ze besluiten met z'n alleen nog een kop koffie te drinken..
Dit was het wel zon beetje..
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 29, 2004 18:11:02 GMT 1
oh jammer k wou hem wel zien..!! Hij was ook heel leuk,,! Miss. Kun je um downloaden via internet,, en ze hebben ook herhalingen op net5,, wet niet precies hoever ze daarmee zijn,, maar dan moet je daar op wachten,,
Kus
|
|
|
Post by roselover14 on Dec 30, 2004 0:08:57 GMT 1
Ik heb op The O.C. gestemd, kijk ik momenteel heel veel naar, maar ik volg ook The Gilmore Girls en eerst ook altijd Buffy, maar dat komt nu zo laat! Friends is trouwens ook favoriet tis maar druk met al die leuke serie's! 24 is trouwens ook spannend, maar daar moet je wel van houden, ik vind het wel errug leuk om te kijken! mijn top 5 is 1.Charmed 2 The O.C (heb k ook op gestemd) 3.SatC 4.Gilmore girls 5.Friends hebben jullie ook een top 5 of top 3 ofzo....??
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 30, 2004 10:47:08 GMT 1
ik wel!! 1. Charmed!!2. gilmore girls (oude)3. gtst of zo... 4. Friends En Meer Heb Ik Niet Echt
mijn top 5 is 1.Charmed 2 The O.C (heb k ook op gestemd) 3.SatC 4.Gilmore girls 5.Friends hebben jullie ook een top 5 of top 3 ofzo....??
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 30, 2004 12:17:42 GMT 1
mijn top 5 is 1.Charmed 2 The O.C (heb k ook op gestemd) 3.SatC 4.Gilmore girls 5.Friends hebben jullie ook een top 5 of top 3 ofzo....?? Dit is mijn Top-5,,:
1. Charmed 2. The O.C 3. Gilmore Girls 4. Friends 5. Buffy/Angel
Dit is de mijne denk ik,, Maar ik vind Sex and the City ook heel erg coowl,,
Kus
|
|
|
Post by Liz on Dec 30, 2004 14:28:43 GMT 1
... Maar ik vind Sex and the City ook heel erg coowl,,
Kus jah...dat was idd erg leuk wel jammer dat het afgelopen is...
|
|
|
Post by Kelly on Dec 30, 2004 14:53:44 GMT 1
jah...dat was idd erg leuk wel jammer dat het afgelopen is...
EGt wel k vond het wel grappig..!
|
|
|
Post by miesje on Jan 4, 2005 13:37:31 GMT 1
Heeej, natuurlijk Gilmore Girls, maar Friends vind ik ook echt superleuk! Het is alle 3 (Charmed meegeteld) gewoon tha bomb
|
|
|
Post by Mariet on Jan 4, 2005 13:38:22 GMT 1
Friends het leukst na charmed!!! maar die staat er niet bij....
|
|
|
Post by maja on Jan 13, 2005 16:51:44 GMT 1
Ja, ik typte gewoon series die als eerst in mij opkwamen. En Friends kwam nie in me op. Sorry, het is wel een hele leuke serie, keek hem ook. Friends het leukst na charmed!!! maar die staat er niet bij....
|
|
|
Post by halliwellsister on Jan 16, 2005 10:19:43 GMT 1
het leukst na charmed is duidelijk gilmore girls en the oc en verder ook wel friends maar gilmore girlsis dan het leukst
|
|
|
Post by Liz on Jan 16, 2005 11:39:15 GMT 1
Angel is ook cool...alleen jammer dat er nu alleen maar herhalingen komen van mij mogen ze best weer verder gaan met t 5e seizoen
|
|
|
Post by Paigethecutest on Jan 16, 2005 11:40:03 GMT 1
Angel is ook cool...alleen jammer dat er nu alleen maar herhalingen komen van mij mogen ze best weer verder gaan met t 5e seizoen Van mij ook. Wie is jouw fav. personage?
|
|
|
Post by Liz on Jan 16, 2005 11:45:37 GMT 1
Van mij ook. Wie is jouw fav. personage? Angel denk ik...maar spike vind ik ook wel melig hij doet gwoon wat hij wil, en zit angel een beetje te stangen mm...maar Fred is weer heel lief... weetje...ik heb niet echt een favoriet personage denk ik jij wel? kvind gwoon de serie erg cool
|
|
|
Post by Paigethecutest on Jan 16, 2005 11:48:54 GMT 1
Mijn fav personages zijn wel Fred en Angel, vooral Fred in de herhalingen (zo goed geacteerd, dat karakter). Spike zelf vindt ik minder leuk dan Angel, maar hun constante ruzie is wel erg grappig, vooral in die aflevering met de weerwolf dat Spike opschept over dat hij een keer heel lang met een weerwolf gevochten heeft en dat (ik geloof) Fred zegt: "Angel heeft 'm met een pen vermoord." haha
|
|
|
Post by Liz on Jan 16, 2005 12:04:20 GMT 1
Mijn fav personages zijn wel Fred en Angel, vooral Fred in de herhalingen (zo goed geacteerd, dat karakter). Spike zelf vindt ik minder leuk dan Angel, maar hun constante ruzie is wel erg grappig, vooral in die aflevering met de weerwolf dat Spike opschept over dat hij een keer heel lang met een weerwolf gevochten heeft en dat (ik geloof) Fred zegt: "Angel heeft 'm met een pen vermoord." haha die ruzies zijn idd erg grappig ik volg het nog niet zo heel lang...pas vanaf seizoen 3 of 4 ofzow...
|
|
|
Post by Paigethecutest on Jan 16, 2005 12:06:59 GMT 1
die ruzies zijn idd erg grappig ik volg het nog niet zo heel lang...pas vanaf seizoen 3 of 4 ofzow... Ikzelf keek seizoen 5 toen dat uitgezonden werd, maar meer dan de herhalingen en de helft van seizoen 5 ken ik ook niet, want ik volg heet ook nog niet lang, ik ging het gewoon een keer kijken en toen vond ik het leuk.
|
|
|
Post by Liz on Jan 16, 2005 12:15:15 GMT 1
Ikzelf keek seizoen 5 toen dat uitgezonden werd, maar meer dan de herhalingen en de helft van seizoen 5 ken ik ook niet, want ik volg heet ook nog niet lang, ik ging het gewoon een keer kijken en toen vond ik het leuk. haha juist dat had ik ook
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 16, 2005 14:37:24 GMT 1
Angel is ook cool...alleen jammer dat er nu alleen maar herhalingen komen van mij mogen ze best weer verder gaan met t 5e seizoen Heel erg coowl..! ;D Maar idd. heel erg jammer dat het er niet meer op komt..!
|
|
|
Post by Liz on Jan 16, 2005 14:39:38 GMT 1
Heel erg coowl..! ;D Maar idd. heel erg jammer dat het er niet meer op komt..! ow..het komt nog wel weer trug...(ze waren geloof ik halverwege seizoen 5 opeens gestopt..) maar bij veronica weten ze nog niet precies wanneer dus het is gwoon nog even afwachten
|
|