Lysbert
Whitelighter
*What goes around, comes around*
|
Post by Lysbert on Mar 28, 2006 16:41:01 GMT 1
Hallo mensen,
Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben heb ik te weinig tijd (en eerlijk gezegd ook te weinig zin om tijd te maken) om de overalcharmed.tk goed bij te houden. Het lijkt me daarom het beste om met de site te stoppen. Ik laat hem nog wel een tijdje online staan, zodat iedereen de ouder afleveringen en foto's en andere dingen kan bekijken.
Nou is mijn vraag, wat vinden jullie dat ik met het forum moet doen? Ik vind het forum er op dit moment namelijk nog gezellig uitzien met al die leuke spelletjes en het kost mij ook totaal geen tijd. Dus, zeg het maar!
Groetjes, Lysbert
|
|
|
Post by Paigethecutest on Mar 28, 2006 18:44:21 GMT 1
Naar mijn idee kun je het Forum best on-line houden, want er komen nog best wat mensen bijna dagelijks langs en aangezien het je toch geen tijd kost...
|
|
|
Post by Bernadet on Mar 28, 2006 20:48:19 GMT 1
Ik hoop wel dat het forum online blijft! Het is op moment super gezellig. Ik hoop wel dat het online blijft! Wel heel jammer dat je gaat stoppen Lysbert!
|
|
|
Post by Liz on Mar 28, 2006 20:59:24 GMT 1
Ik ben ook voor gewoon open houden 't zou zonde zijn als het zomaar weg ging...Het is hier de laatste tijd best weer heel gezellig In het geval je het forum in leven houdt zeg maar, is het denk ik wel makkelijker als je een paar operators aanstelt, zodat jij zelf (bijna) geen tijd meer hoeft te stoppen in dit forum als je dat niet wil. Gewoon voor het geval er iets mis gaat, zodat er dus anderen zijn die ff kunnen ingrijpen ofzo... *denkt weer aan die maffe miep die hier een hele tijd geleden zo beledigend bezig was*
Wel erg jammer dat je met de site wil stoppen. Maar ik kan wel begrijpen dat het gewoon erg veel tijd kost om het telkens te updaten enzo...maar echt wel heel erg jammer...
|
|
|
Post by Prince Charmed on Mar 28, 2006 22:32:13 GMT 1
Ik vind het echt jammer dat je gaat stoppen met de site! Ik snap wel dat je minder tijd hebt om aan de site te besteden en dat dat natuurlijk ook wel zonde is. Maar ik wilde even zeggen dat dit de allereerste Charmed site was, waar ik naar bleef terug komen De samenvattingen, quotes en spreuken vind ik geweldig! En natuurlijk al het andere ^^ Bedankt! Het forum openhouden lijkt mij ook een goed plan. Het is nog best actief, met allerlei spelletjes etc. Best gezellig hier ^^ ;D
|
|
|
Post by Paigethecutest on Mar 29, 2006 18:09:00 GMT 1
Zoals Liz net al zei, (ik dacht er ook net aan) is het wel handig om minstens nog een moderator te vragen omdat ik natuurlijk er ook niet altijd zijn kan, en nu letten we nog met z'n tweeën op. (Als je er bent dan.)
Ook wat Prince Charmed net zei, het was ook voor mij de eerste Charmed-site waar ik terugkwam, goed werk verricht dus, de afgelopen jaren.
|
|
|
Post by piperhalliwell on Mar 29, 2006 20:50:18 GMT 1
Dit is de enige charmed-forum die ik ken. Ik hoop dat het online zal blijven. Het is leuk hier! Wel jammer als het er niet meer zal zijn
|
|
|
Post by Mariet on Mar 30, 2006 8:20:07 GMT 1
Jammer lysbert dat je gaat stoppen, je had toch echt wel een supergoede site opgezet!! Het forum is inderdaad de laatste tijd wel een stuk actiever, zou zonde zijn als het weg zou gaan!
|
|
Safira
Whitelighter
Charmed Forever
|
Post by Safira on Mar 30, 2006 11:21:10 GMT 1
Jammer dat je ermee gaat stoppen, vond het een leuke site, ik vind ook dat de forum gewoon open moet blijven, al ben ik zelf niet zoveel meer als voorheen, maar blijft het toch wel leuk vinden
|
|
Lysbert
Whitelighter
|
Post by Lysbert on Apr 1, 2006 15:29:10 GMT 1
Bedankt voor de reacties tot nu toe! Het is misschien inderdaad wel een goed idee om nog een (of twee) moderators aan te stellen voor het forum. Zijn er mensen die dit graag zouden willen doen? Het is niet veel werk, dingen die je dan moet doen zijn bijvoorbeeld ervoor zorgen dat het forum netjes en overzichtelijk blijft, het forum actief houden en in de gaten houden of de leden (en andere moderators ) zich aan de regels houden. Laat het me even weten! Groetjes, Lysbert
|
|
|
Post by Bernadet on Apr 1, 2006 16:13:11 GMT 1
Ik ben wel vaak online, dus ik zou het opzich wel willen . Tenzij er anderen zijn die willen.
|
|
|
Post by Paigethecutest on Apr 1, 2006 16:35:41 GMT 1
Ook Liz lijkt me wel een goede mod, naar mijn idee let zij zoiezo al best goed op en het lijkt mij alsof mensen ook naar haar luisteren.
Eigenlijk weet ik niet eens of ze het wel wil.....
Maar nog 2 is ook een goed idee, dan kan Bernadet ook mod worden. Ik stem nog 2.
|
|
|
Post by Paigethecutest on Apr 1, 2006 16:38:10 GMT 1
btw. ik geloof dat als je niet meer komt, je minstens één mod meer bevoegdheid moet geven, want ik keek laatst of ik niet-actieve leden kon verwijderen, maar dat kon niet en zo zijn er vast nog wel meer dingen.
|
|
|
Post by Liz on Apr 2, 2006 12:01:14 GMT 1
Ook Liz lijkt me wel een goede mod, naar mijn idee let zij zoiezo al best goed op en het lijkt mij alsof mensen ook naar haar luisteren. Dankje (A)
Ik zou best een moderator hier willen zijn hoor Dus als er nog mensen nodig zijn, meldt het maar Het lijkt me erg leuk!
|
|
|
Post by Paigethecutest on Apr 2, 2006 14:12:52 GMT 1
OK, ff off topic: wat betekent die (A) nou toch, ik denk dat het een smilie is, maar wat betekent het? (Ja, ik heb geen MSN.)
|
|
|
Post by Liz on Apr 2, 2006 14:50:06 GMT 1
(A) is een engeltje...wacht...ik zoek n plaatje voor je op ...
tadá: het engeltje ofwel (A)
zijn hier trouwens geen extra smiley-dingetjes toe te voegen aan de smiley-balk? kunnen we deze (of iets wat erop lijkt, er tussen zetten)
|
|
|
Post by Paigethecutest on Apr 2, 2006 22:47:50 GMT 1
Ik zal het morgen ff uitzoeken.
|
|
Lysbert
Whitelighter
|
Post by Lysbert on May 16, 2006 10:58:21 GMT 1
Hallo leden!
Bernadet en Liz zijn de nieuwe beheerders (voorheen 'moderators') geworden van dit forum!
Groetjes, Lysbert
|
|
|
Post by Liz on May 27, 2006 13:50:04 GMT 1
(ok, ik zie dit bericht dus echt nu pas he *lol* best slecht...)
|
|
|
Post by Paigethecutest on May 27, 2006 18:47:07 GMT 1
Ja, als goede mod zou je dit al veeeeel eerder gezien moeten hebben....
|
|