|
Post by Kelly on Jan 3, 2005 17:54:41 GMT 1
Hahah..! het is gewoon waar ze zijn een harstikke leuk stel samen..!
|
|
|
Post by Liz on Jan 4, 2005 15:48:50 GMT 1
Hahah..! het is gewoon waar ze zijn een harstikke leuk stel samen..! ieuw...nee...
|
|
|
Post by Kelly on Jan 4, 2005 17:57:10 GMT 1
ieuw...nee... hah kej..
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Jan 5, 2005 12:18:15 GMT 1
over wie hebben we het..? ieuw...nee...
|
|
|
Post by miesje on Jan 5, 2005 14:28:00 GMT 1
Ik vind ze ook nie echt bij elkaar passen, hij is echt superlelijk, echt te eng gewoon! En het was inderdaad ook wel voorspelbaar, maar ik denk niet dat hij de vader van dat kind is, maar ik begrijp niet dat zij er nu al naar op zoek gaat, want in dat visioen zijn Wyatt en Chris een jaar of 8 of zo, dus ze heeft nog 8 jaar de tijd ongeveer. Dus ik vat niet waarom ze zich nu al zo druk maakt!
|
|
|
Post by Prince Charmed on Jan 5, 2005 18:08:57 GMT 1
Ja, idd, maar het is natuurlijk wel leuk als je al zo lang van je leuke man kan genieten Leslie heeft nooit echt een kans gehad, hij is niet superlelijk maar idd ook niet echt knap. Het was meer een soort tussendoortje voor Phoebe. Hopen dat haar volgende vriendje wat leuker is... (Het leukste zou natuurlijk zijn als Cole op de een of andere manier terug zou komen ) Maar een andere half demon is ook wel cool, die begrijpt Phoebe tenminste, die Leslie was een beetje vaaag
|
|
|
Post by Bernadet on Jan 5, 2005 18:12:54 GMT 1
Ja, idd, maar het is natuurlijk wel leuk als je al zo lang van je leuke man kan genieten Leslie heeft nooit echt een kans gehad, hij is niet superlelijk maar idd ook niet echt knap. Het was meer een soort tussendoortje voor Phoebe. Hopen dat haar volgende vriendje wat leuker is... (Het leukste zou natuurlijk zijn als Cole op de een of andere manier terug zou komen ) Maar een andere half demon is ook wel cool, die begrijpt Phoebe tenminste, die Leslie was een beetje vaaag Ja maar je moet het ook van Leslie's kant bekijken..! Ik bedoel hij is gewoon een mens.. en Phoebe gaat zo vaak weg zonder ook maar wat te zeggen.. Maar idd. Een andere half-demon zou ook wel heel erg coowl zijn.. maar ut kan nooit zo leuk als Cole zijn..! ;D
|
|
|
Post by miesje on Jan 5, 2005 23:11:07 GMT 1
Een soort Cole zou inderdaad ook het beste bij Phoebe passen denk ik
|
|
|
Post by Mariet on Jan 6, 2005 9:09:43 GMT 1
Maar denk je niet dat Phoebe dan ook gaat twijfelen? Ik bedoel hoe het met Cole is afgelopen is niet echt dat je zegt WOUW... Dus misschien dat ze wel helemaal geen Half-Demon meer wil?!
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Jan 6, 2005 11:09:32 GMT 1
ik dennk dat ze helemaal geen 1 soort demon wil ook al issie maar een klein beetje demon.. ik denk dat een mens iets beter voor Phoebe is want die vermoorden je niet als ze hun zin niet krijgen.. nou ja normale mensen niet.. Maar denk je niet dat Phoebe dan ook gaat twijfelen? Ik bedoel hoe het met Cole is afgelopen is niet echt dat je zegt WOUW... Dus misschien dat ze wel helemaal geen Half-Demon meer wil?!
|
|
|
Post by Mariet on Jan 6, 2005 11:20:57 GMT 1
ik dennk dat ze helemaal geen 1 soort demon wil ook al issie maar een klein beetje demon.. ik denk dat een mens iets beter voor Phoebe is want die vermoorden je niet als ze hun zin niet krijgen.. nou ja normale mensen niet.. Zo was Cole ook niet...
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Jan 6, 2005 11:24:10 GMT 1
niet bij Phoebe maar wel bij andere mensen..
|
|
|
Post by Mariet on Jan 6, 2005 11:30:35 GMT 1
niet bij Phoebe maar wel bij andere mensen.. Later wel.. maar eerst niet..
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Jan 6, 2005 11:42:33 GMT 1
nee maar ik heb het over het later.. Later wel.. maar eerst niet..
|
|
|
Post by Prince Charmed on Jan 6, 2005 12:24:42 GMT 1
nee maar ik heb het over het later.. Ja, maar toen werd hij helemaal gek, omdat Phoebe niets meer met hem te maken wilde hebben.. Hij is eigenlijk niet zo, toen hij nog met Phoebe was..
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Jan 6, 2005 14:26:06 GMT 1
nee okee.. maar hij was een demon en daar kon ie nix aan veranderen..okee hij was half mens maar hij werd opgevoed door een demon.. Ja, maar toen werd hij helemaal gek, omdat Phoebe niets meer met hem te maken wilde hebben.. Hij is eigenlijk niet zo, toen hij nog met Phoebe was..
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Jan 6, 2005 14:26:35 GMT 1
maar we hebben het in dit ding over Phoebe en Leslie.. nee okee.. maar hij was een demon en daar kon ie nix aan veranderen..okee hij was half mens maar hij werd opgevoed door een demon..
|
|
|
Post by Prince Charmed on Jan 6, 2005 19:24:42 GMT 1
maar we hebben het in dit ding over Phoebe en Leslie.. Ja, dat is waar.. ok on-topic again OK, Leslie kon gewoon niet goed begrijpen, waarom Phoebe telkens weg ging enzo, en blijkbaar zat de liefde ook niet diep genoeg, dat Leslie bleef, en dat Phoebe het hem later kon vertellen. Als ze echt voor elkaar 'bestemd' waren geweest had hij wel gebleven... Maar net zoals ik al eerder zei, meer een tussendoortje voor Phoebe, dat ze ook weer even een vriendje heeft.. Maar je weet het maar nooit, misschien komt hij nog wel een keer terug..
|
|
|
Post by miesje on Jan 6, 2005 23:05:57 GMT 1
Yep! Leslie zou haar gewoon nooit zo goed kunnen begrijpen, daar ben ik het ook mee eens. Phoebe heeft gewoon ook iemand nodig die ook powers heeft, maakt niet uit op welke manier en hoe en goed of slecht
|
|
|
Post by Mariet on Jan 7, 2005 9:56:03 GMT 1
Ja inderdaad, die begrijpt haar tenminste en dan hoeft ze ook niet zo stiekem te doen!
|
|