|
Post by Brittj. on Dec 4, 2004 10:09:59 GMT 1
CHRIS! °wa dach te anders°
|
|
|
Post by maja on Dec 4, 2004 10:17:23 GMT 1
Ik heb voor Chris gekozen, omdat Wyatt in de toekomst er nie knap uit ziet. Maar het kan zijn dat hij er helemaal nie zo uit komt te zien. Wisten jullie al dat Drew een model is voor zijn werk. Hij speelt soms een rol in een serie, maar voor de grootste tijd is hij model
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 4, 2004 10:32:04 GMT 1
mmm.. ikdacht al wel zo iets din het het lichaam en het gezicht van een model... ik wil ook heel graag een model worden er zijn er veel die mij later zo zien... maar ik weet ni zo maklijk graak te ni in da wereldje ... maar ik zie mijn eige daar ook nog ni staan ze ... Ik heb voor Chris gekozen, omdat Wyatt in de toekomst er nie knap uit ziet. Maar het kan zijn dat hij er helemaal nie zo uit komt te zien. Wisten jullie al dat Drew een model is voor zijn werk. Hij speelt soms een rol in een serie, maar voor de grootste tijd is hij model
|
|
|
Post by maja on Dec 4, 2004 10:34:22 GMT 1
Dan heb je meer gemeen met Drew dan je dacht mmm.. ikdacht al wel zo iets din het het lichaam en het gezicht van een model... ik wil ook heel graag een model worden er zijn er veel die mij later zo zien... maar ik weet ni zo maklijk graak te ni in da wereldje ... maar ik zie mijn eige daar ook nog ni staan ze ...
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 4, 2004 10:37:02 GMT 1
tja, ik heb ook zo is op din fan site gezien en op deze dingen ook naar di biografie maar... ik ben te weten gekomen dat din surft.. dan vind ik wel graaf ik hem kei veel vrienden die surfen zelfs mijn broertje en mijn beste vriendinen maar ik weet natuurlijk ni wa voor soort van surfen dat din doed he er zijn zoveel soorten van ;D... Dan heb je meer gemeen met Drew dan je dacht
|
|
|
Post by halliwellsister on Dec 4, 2004 13:06:21 GMT 1
in de toekomst is chris mooier maar nu als baby/peuter is wyatt mooier dusz........
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 4, 2004 14:41:55 GMT 1
bwa, wyatt is wel schatig met zijn krullen maar het ging vooral over de toekomst .... in de toekomst is chris mooier maar nu als baby/peuter is wyatt mooier dusz........
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 4, 2004 18:23:43 GMT 1
nou ik vind hem in de toekomst niet maar gewoon wel!! daarom heb ik op hem gestemd. maar volgens mij als het om de toekomst gaat wint chris zoizo wel dus ik ging er van uit dat het ook om de baby vorm ging!
|
|
|
Post by maja on Dec 4, 2004 18:34:20 GMT 1
Zelf weet ik nie zo veel van surfen, maar het lijkt me een leuke sport. tja, ik heb ook zo is op din fan site gezien en op deze dingen ook naar di biografie maar... ik ben te weten gekomen dat din surft.. dan vind ik wel graaf ik hem kei veel vrienden die surfen zelfs mijn broertje en mijn beste vriendinen maar ik weet natuurlijk ni wa voor soort van surfen dat din doed he er zijn zoveel soorten van ;D...
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 4, 2004 18:38:57 GMT 1
wie vinden jullie het leukst in baby vorm dan..?
|
|
|
Post by maja on Dec 4, 2004 18:45:34 GMT 1
Ik heb Chris nog niet zo goed gezien, maar Chris wordt in de serie gespeeld door de baby van Holly. Teminste dat heb ik ergens gelezen. Zijn naam is Finley.
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 4, 2004 18:54:47 GMT 1
nou ik denk het niet want ze wou meer tijd met haar zoontje door brengen en als hij chris speelt zou ze dat denkik niet zeggen Ik heb Chris nog niet zo goed gezien, maar Chris wordt in de serie gespeeld door de baby van Holly. Teminste dat heb ik ergens gelezen. Zijn naam is Finley.
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 4, 2004 18:55:58 GMT 1
gefeliciteerd trouwens je bent Full member!!
Maja dan he niet de andere hahah
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 4, 2004 19:32:22 GMT 1
bwa valt wel mee... ik doe da zelf ni zo graag dus... ik ga het wel leren voor mijn zusje... Zelf weet ik nie zo veel van surfen, maar het lijkt me een leuke sport.
|
|
|
Post by Bernadet on Dec 5, 2004 17:53:15 GMT 1
Ik heb voor Chris gekozen, omdat Wyatt in de toekomst er nie knap uit ziet. Maar het kan zijn dat hij er helemaal nie zo uit komt te zien. Wisten jullie al dat Drew een model is voor zijn werk. Hij speelt soms een rol in een serie, maar voor de grootste tijd is hij model Vind ik ook! Wyatt is niet knap in de toekomst haha dus ik heb ik ook chris gestemt want die is lekker..! whaha Kus
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 5, 2004 18:38:27 GMT 1
helemaal met je eens ... Vind ik ook! Wyatt is niet knap in de toekomst haha dus ik heb ik ook chris gestemt want die is lekker..! whaha Kus
|
|
|
Post by broertjedrewlover on Dec 5, 2004 19:04:58 GMT 1
srry zus... ik vind Wyatt tog graver... meer skater..
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 5, 2004 19:37:31 GMT 1
oeee... nu ist oorlog °grapje° ;D srry zus... ik vind Wyatt tog graver... meer skater..
|
|
Paige
Whitelighter
Sage so Fair from far and wide ,take my troubles and cast them aside.....
|
Post by Paige on Dec 8, 2004 14:12:26 GMT 1
Als kind is Wyatt leuker.....Zooooo cute...!!!! Maar in de toekomst is Chrisabsoluut leuker...zo'n lekkerding!! XPaige
|
|
|
Post by maja on Dec 8, 2004 17:13:23 GMT 1
Maar wat als Wyatt er in de toekomst anders uit ziet dan wij hebben gezien, weet ik nie wie ik leuker vind. Als kind is Wyatt leuker.....Zooooo cute...!!!! Maar in de toekomst is Chrisabsoluut leuker...zo'n lekkerding!! XPaige
|
|