Lysbert
Whitelighter
*What goes around, comes around*
|
Post by Lysbert on Dec 1, 2004 14:27:24 GMT 1
weet iemand hoe je kan stemmen..? ;D weet iemand hoe je kan stemmen..? ;D Misschien kan je niet stemmen als je geen lid bent, dat zou best eens kunnen. In dat geval kun je lid worden door je te registreren, en dat kost geen geld
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 1, 2004 14:46:05 GMT 1
raar, ik heb er niet veel van gemerkt. ik kon als stemen. alle normaal was ik toen tog nog geen lis ik weet het niet meer.. Misschien kan je niet stemmen als je geen lid bent, dat zou best eens kunnen. In dat geval kun je lid worden door je te registreren, en dat kost geen geld
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 1, 2004 14:59:32 GMT 1
/me heey kan Phoebe/Alyssa er wel bij want k vind haar egt heel leuk..!!
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 1, 2004 15:28:36 GMT 1
srry!!! maar je kunt dat niet veranden anders had ik het al lang gedaan daarom heb ik ook een polo opgemaakt met favoriete zus.. daar sta ze wel bij /me heey kan Phoebe/Alyssa er wel bij want k vind haar egt heel leuk..!!
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 1, 2004 15:45:55 GMT 1
okee is goed daar heb ik ook al op haar gestemdd.. dan maar shannen he..
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 1, 2004 16:05:50 GMT 1
ja, ik heb alles geprobeert. maja had er ook achter gevraagt hoe je het moet veranderen he maar dat gaat niet tenzij je een andere polo start en de deze verwijdert maar dat ga ik denk ik ni doen SRRY! okee is goed daar heb ik ook al op haar gestemdd.. dan maar shannen he..
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 1, 2004 16:09:10 GMT 1
geef niks zo erg isshet ook weer niet,, alleen jammer dat je haar bent vergetennn ja, ik heb alles geprobeert. maja had er ook achter gevraagt hoe je het moet veranderen he maar dat gaat niet tenzij je een andere polo start en de deze verwijdert maar dat ga ik denk ik ni doen SRRY!
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 1, 2004 16:14:57 GMT 1
ja, het kwam omdat drew er vanboven op stond en na de vierde dacht ik dat ik alle Charmed one's had opgeschreven ik had beter moeten na zien geef niks zo erg isshet ook weer niet,, alleen jammer dat je haar bent vergetennn
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 1, 2004 16:33:18 GMT 1
ohokee s goed..
|
|
|
Post by maja on Dec 1, 2004 17:30:51 GMT 1
Leuk dat je Shannen deed ik kon nie kiezen dus deed ik bij deze piper en bij de andere prue. En het is leuk dat Shannen ook een stem heeft, want ze is een goede actrice. okee is goed daar heb ik ook al op haar gestemdd.. dan maar shannen he..
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 1, 2004 17:50:01 GMT 1
ja, zij is wel een goede Actrise spijtig dat ze er niet meer is waarom kan Charmed ni uit 4 Charmed One's bestaan Leuk dat je Shannen deed ik kon nie kiezen dus deed ik bij deze piper en bij de andere prue. En het is leuk dat Shannen ook een stem heeft, want ze is een goede actrice.
|
|
|
Post by maja on Dec 1, 2004 18:11:16 GMT 1
Dat snap ik dus ook nie. Want vier heksen zijn toch sterker. Maar het zal wel zijn dat het kont doordat 3 een bijzondere getal is en heksen meestal met groepen van 3 zijn. Dat stond in mijn charmed agenda. Oh ja, ik de charmed agenda. Hij is leuk, er staan allerij leuke dingen in over charmed en heksen. Ook qoutes, dus als ik onder de les niets te doen heb, kan ik die lezen ja, zij is wel een goede Actrise spijtig dat ze er niet meer is waarom kan Charmed ni uit 4 Charmed One's bestaan
|
|
|
Post by pletjeuh on Dec 1, 2004 19:29:59 GMT 1
TEXTKben een grote fan van Paigeke!!
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 2, 2004 6:13:51 GMT 1
ja die is best wel goed ja TEXTKben een grote fan van Paigeke!!
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 2, 2004 6:14:49 GMT 1
ja ik denk het. maar dat is wel leuk van din agenda Dat snap ik dus ook nie. Want vier heksen zijn toch sterker. Maar het zal wel zijn dat het kont doordat 3 een bijzondere getal is en heksen meestal met groepen van 3 zijn. Dat stond in mijn charmed agenda. Oh ja, ik de charmed agenda. Hij is leuk, er staan allerij leuke dingen in over charmed en heksen. Ook qoutes, dus als ik onder de les niets te doen heb, kan ik die lezen
|
|
|
Post by maja on Dec 2, 2004 13:23:16 GMT 1
Ja, heb jij hem ook? ja ik denk het. maar dat is wel leuk van din agenda
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 2, 2004 14:41:13 GMT 1
nee spijtig genoeg niet
|
|
|
Post by maja on Dec 2, 2004 16:57:45 GMT 1
Jammer, want hij is wel leuk. En wat ik ook leuk vind, is dat Prue er ook in voor komt nee spijtig genoeg niet
|
|
|
Post by Brittj. on Dec 2, 2004 21:58:41 GMT 1
ik snap hem ni? is dat nog van din agenda. ik wil di wel graag hebben. ik heb achter de boeken van Charmed gevraagt mss krijg ik ze wel van de sint Jammer, want hij is wel leuk. En wat ik ook leuk vind, is dat Prue er ook in voor komt
|
|
|
Post by PhoebeTheBest on Dec 3, 2004 14:21:56 GMT 1
oh leuk maar waar kan je ze kopen want elke keer als ik zoek kan ik ze niet vinden
|
|